66. Trent Alexander-Arnold

Dette forsto jeg ikke. Blir usikker på om du egentlig vet hva ordet bitter betyr.
Uansett var det en ufin karakteristikk av personen og ikke saken.

Skjønner at du ikke forstod så mye, ja. Dessuten stilte jeg spørmål og lurte på hva brukeren mente, i stedet for å ta person og ikke sak, som du greide fint.
Meget pussig øvelse øvelse du gjorde der, egentlig, ved å klippe bort det som hadde med saken å gjøre og deretter si jeg ikke holdt meg til sak.
God humor, egentlig :grinning:

Ufin?

Tror du må sjekke ut hva det betyr, før du setter det stempelet på noen.

Her er noen meninger om hva bitter er:

http://www.betydning-definisjoner.com/bitter

Ufin:

@red: Hva i alle dager er dette for innlegg?

Et godt innlegg fra kant, der carragher møter det og scorer selvmål?

Sjekk speilet, det var rette ræva som feis.

Det er et innlegg, som jeg skriver fordi jeg blir irritert over at noen kommenterer, sannsynligvis uten å ha satt seg inn i saken, noe som blir tatt ut av sammenheng, og på toppen av det hele er det torsdag ettermiddag.

Bakteppet er tungt.
Har hatt en lang dag på jobb, med mye styr og vanskelige saker. På vei hjem fra jobb viser det seg at en bil har gått rundt og ligger på taket, og en timinutterstur tar en time. Da jeg endelig er hjemme er det søringfiskemiddag(altså neppe fersk, og i alle fall ikke vill), og jeg må stresse ut av huset og på møte ang. xps, med påfølgende treningskamp ute i kulda. Gikk jo dessverre glipp av Danmark-Norge, og da jeg skrur på tv’n ligger vi under og taper.
I tillegg må jeg altså se enda en bruker som kommenterer noe han sannsynligvis ikke har satt seg inn i, og noen andre forumbrukere må dessverre også se dette våset jeg skriver.

image

Perfekt. Forhåpentligvis har vi en førstelagsspiller.for de neste 12-13 årene. Mulogens kaptein når han blir 25 år og dermed Hendetsons etterfølger. Og Robertson gir oss tilsvarende stabilitet i minst syv år fremover. Legg til Gomez og vi fremtiden er lys.

Jeg bare må siden det er lektor Carragher :blush:.
Unnskyld @carragher det er bare ment humoristisk. Vet at du er blant de bedre til å skrive korrekt her på forumet og mye flinkere en meg som desverre slurver alt for mye.
Enig i det meste av det du skriver. Gomez, TAA og Robertson er blant dem som gir tro på en Rød fremtid.

Kontraktsforlengelser på løpende bånd! For en positiv epoke vi er inne i, vi spiller fantastisk fotball og alle forplikter seg til klubben på lange kontrakter. Ikke noe støy rundt klubben ellers heller, rett og slett deilig å være rød for tiden :+1:

Får håpe vi topper det med PL/CL mot sommeren :blush:

Fantastisk! Da er det vel bare Wijnaldum igjen med kontraktsfornyelse, og det er ingen hast foreløpig, den går til 2021.

Ikke defensivt, er en grunn til at det nesten alltid angripes på den siden når vi møter gode lag.

Ja, fordi Salah spiller på den siden og Trent har den mest utakknemlige vingback rollen i PL :wink:

Har prøvd et par av de i fjor sommer. Fy faen sier bare jeg!

På høsten kan en se alle byens håpefulle med rumpa i sky på utvalgte steder i Stavanger…årets første «høst tegn» det :sweat_smile:

Hvor faen finner de det der? Magic mushrooms kalles de vel.

Er en nokså kjent kirkegård ikke så langt fra Mosevannet som er poppis :sweat_smile:

Grunnen til at motstander som regel ‘kjører’ på siden til TAA og Gomez trenger ikke være defensiv svakhet der. Motstander evaluerer jo også mulighetene på andre siden. Mot Robbo og VVD…

Vel, i det siste er det vel Shaqiri som har spilt der, uten at det hjelper høyrebacken …