66. Trent Alexander-Arnold

Nei, Shaq er like god i forsvar som Salah…

TAA er den yngste spilleren i PL historie som har tre assist i en kamp. Godt å ha han tilbake, jeg tror han blir avgjørende i innspurten av sesongen.

Banens gigant og må ha overbevist alle tviler i kveld :clap::clap::clap:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:MIN NUMMER 1, OG DET HAR HAN VERT EI STUND…
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Referanser: @andy og @ciedre

Mener han før få en 10er på børsen idag. Er ikke ofte man ser en back ha 3 assister. Attpåtil er jo alle assistene fantastisk. Har også flere gode innlegg! Har Bjørnebye pratet med TAA før kampen mon tro?

Det eneste navnet jeg vurderte da jeg trykket årets drakt og selvsagt ble det navn og nummer.

TAA vs Robbo i sosiale media :sunglasses:

Bare se disse bildene! Trent, scouser, født og oppvokst rundt klubben får lov til å ta en æresrunde alene foran et fullsatt Anfield. Jeg hadde ikke klart å drømt å få oppleve noe slikt engang! Gåsehud!

That crucial piece of quick thinking – Alexander-Arnold catching Barcelona off guard with a low, whipped delivery – was the headline contribution of an outstanding performance by the right-back.

No teammate could better his numbers for key passes (two), touches (81), total passes (56), passes in the opposition half (36), crosses (eight) or interceptions (four).

Gutten er 20 år og spiller 1.juni sin andre Champions League finale. 20 år…

Helt utrolig. Og til 10 på børsene. Mot Barcelona.

Jeg tror Trent er i ferd med å etablere seg som den beste høyrebacken i verden.

Smak på den.

Og etter å ha sett hvordan Matip spiller, tror jeg det er få som har et stopperpar som oss. Legg til Robertson og vi har en hel forsvarsfirer som kanskje er best.

Har aldri sett TAA så imponerende som i går. Det var en 10’er.

Ja Trent var helt avgjørende i den fantastiske utrolige kampen mot Barca. Han har nå gått forbi - og vinner trolig veddemålet med - Robertson om flest målgivende. Vi må tilbake til Riise i i 2005 og Bjørnebye i 1997 sist noen av våre backer hadde topp assists i klubben. Trent debuterte i ung alder på førstelaget. Det eneste som da var imponerende var at han klarte å få til noen bananskrudde innlegg som vi ikke hadde sett på lenge. Han har tatt skritt for skritt og på sitt beste er det nok få eller ingen som kan matche hans totale pakke. Han er vel fortsatt noe ustabil i prestasjonene og har gode og dårlige perioder, men dette er i stadig utvikling. Og han er scouser….fantastisk:)

Og nå får vi håpe Gomez fortsetter der han slapp før skaden. To engelske og en skotte som ruver i forsvaret hadde vært gøy. Når det er sagt så har også Matip vært meget god sammen med Van Dijk. Gomez har ikke vært savnet.

Hva mener du med kanskje?
Forsvarsrekken vår er den beste i verden, kan du nevne en som er i nærheten?

TAA var rett og slett enorm i går.
Som en skrev tidligere, 20 år og klar for CL finale nr. 2 intet mindre enn hinsides fantastisk.
Kommer Gomez tilbake til det han viste før skaden mener jeg LFC har verdens beste forsvar selv om en eller kanskje tilogmed to er ute med skade/ suspensjon .

Fortjener all den hyllesten han kan få. 16 assist i PL og CL er bare helt uvirkelig. Har alltid trodd at Trent kom til å bli en midtbanespiller. Det ksn vi bare glemme med det første. Han er en av våre beste angrepsvåpen. Høyrefoten til Arnold og venstrefoten til Robbo er rett og slett rått. Gleder meg allerede til neste sesong!

Er Arnold så god at vi om 10 år vil “krangle” om hvem som var best av han og Gerrard her inne på forumet?

At også Arnold i fremtiden blir kaptein tror jeg er høyt realistisk. Han vil mest sannsynlig ha flere titler enn Gerrard den dagen han legger opp også. Allerede som 20 åring har han to CL-finaler og han har vært med på årets lag i PL. Arnold har allerede disse statsene i PL og CL:

“Trumfkortet” til Gerrard vil jo være at han var den største og viktigste karakteren for klubben i hele sin karriere, som bidrog med å holde Liverpool over vannet i en ellers mørk periode for klubben. Hvor hadde Liverpool vært i dag om det ikke var for Gerrard, og hadde klubben hatt like mange supportere av nyere generasjoner? Antall mål og viktige mål vil heller aldri bli glemt, for ikke å nevne kvaliteten på målene!