66. Trent Alexander-Arnold

And, rightly so.

Men ser også at Ben Woodburn har fått den samme vakre detaljen. Uten å ha spilt et minutt CL.

Enig med deg ang. å ha nærmere relasjon til 78 fordi da bruker du begge tallene. Å gange, plusse osv. for å få et annet tall er bare rart :smiley:

Husker Fowler sa noe om at han valgte 27 i Leeds fordi 9 var opptatt (Viduka)

Raring.

3^2 = 9
3^3 = 27

Makes sense :grin:

Mener å huske at begrunnelsen til Fowler var litt enklere;

2+7 :stuck_out_tongue:

Eller man kan ha valgt et multiplum av 9.
18 opptatt? 27 neste.

Mange fiffige (og totalt på trynet) varianter.

Spennende å se om Arnold bytter. Bør få nr. 2

Et vakkert øyeblikk i et menneskeliv.

Sprøtt! Jeg trodde ikke man kunne ha noe høyere enn tosifrede tall, altså at 99 er det høyeste tallet. Men enda rarere er det å se spillere i amerikansk fotball og basketball med 0 og 00. Heldigvis er 0 og 00 nå forbudt i NFL.

Tror dere at det er «trygt» å bestille 66 nå?

Uansett kult med det nummeret han slo igjennom med

Ja, bare gjør det.
Om han skulle skifte nr, vil du sannsynligvis kunne sende den inn, og han vil signere den, og du vil få den tilsendt igjen, et stykke mer verdifull.

@redpoool

Her er hva klubben tilbyr de som har kjøpt med feil nr på Ox´ drakt. Dessverre uten signering.

Denne skal jeg se

Hvor ser man denne?

Jeg så den på pga jeg har en engelsk kompis med tilgang til sky. Finner den sikkert på YouTube etterhvert. Var ekstremt bra

Takk, prøvde YouTube men var ikke der enda. Jeg hater å vente på ting :joy: sitter på Dagbladet Live, selvom jeg ser kampen på sumo. ( 30 sekundet bak ) :joy::joy:

Ca halve showet

Ligger en youtube video ute. Trent Alexander Arnold- The art of pasing. 12 deilige minutter som viser langpasninger ala Gerrard, innlegg ala Beckham og stikkere ala Messi.

Arnold er 20 år. Har en forståelse for spillet som går langt utenpå de fleste i fotballverden. Det blir kanskje overdrevent skryt. Den sesongen han har hatt så fortjener han all skryten han kan få. En fremtidig kaptain hos Liverpool og England. Tenk så heldige vi er som har en slik lokal spiller. Min absolutte favorittspiller

En klubb kan både doble og triple den summen, ville fortsatt aldri solgt Trent :sunglasses:

Vi har 3 blant topp 4,
Bare vent til gomez holder seg skadefri en stund😄