7. James Milner

Her diskuteres spilleren James Milner.

Mer informasjon: http://www.liverpool.no/spillerstall/james-milner/

Finner ingen steder hvor lang kontrakt Milner har!?
Noen som er bedre å søke som vet ?

Sommeren 2018 er det eneste jeg har hørt.

Milninho er den beste backen i norges historie.

På tide å ta kvelden nå?

Sånt skjer etter en fuktig bytur med gode Liverpoolvenner.

Dette visste jeg ikke.

That, in turn, would create a vacancy at left-back, even before Liverpool considered looking for someone less prone to proving a defensive liability than Alberto Moreno. Yet conventional left-backs may be disqualified. The job description is rather different for Klopp. “It changed over the last few years,” he said, though he has been a pioneer of that change. “It’s much more a midfield player. They play in half spaces. They have to play really high. They are wingers sometimes, sometimes centre-midfielders.” That Milner has put in the second most crosses in the Premier League this season indicates how much more time he spends in attack than the average left-back. He is a one-man left flank.

http://www.espnfc.com/english-premier-league/23/blog/post/3081675/for-liverpool-finding-signings-that-fit-jurgen-klopps-system-is-no-easy-task

Når man leser dette så tenker jeg med en gang, Moreno! Han er jo denne type venstreback.

Rart at Klopp ikke klarer å utvikle han. Kunne blitt rågod da han har det som skal til, mangler bare fotball smartness og litt teknikk på innlegg.

Tror du svarte på spørsmålet ditt. Fotball smartness er ikke så lett å utvikle.

Riktig. Man kommer til en svær vegg, og der er det ugjennomtrengelig.
Lettere å gå rundt, med andre deltagere.

Du kan være så “Babel” du bare vil, men uten spilleforståelse og timing vil du aldri nå opp.

Perfekt hattrick av assists i går. 1 med venstre, 1 med høyre og 1 med hode. Ser gjerne at Milner blir ut kontrakten sin selv om han hovedsaklig vil starte på benken og være cover i flere posisjoner.

2+4 kamper og 5 assists i CL er heftig.

Off topic:

Firmino har nå 23-12-6…og 8-7-4 i CL.

Han er forøvrig assistkonge i CL i gruppespillet med 5. Neymar har 4, og ingen andre har mer enn 3.

James Milner.
Var PL’s beste venstre back i fjor, hva skal til for å få han til å bli der i siste del av karriæren?
Innhoppet i går var pure class!!

Siste sesongen i LFC forhåpentligvis,holder ikke mål på et topp lag i PL

Milner kom inn og snudde kampen i dag, med negativt fortegn.
Går for tregt nå.

Til hans forsvar, kommer inn midt i et pågående overfall, og da er det ikke enkelt å henge på tempomessig…

Han kan slå pasninger, han fighter som en pitbull og har innstilling som lukter gull. Men tempoet har løpt fra han og han er i mine øyne en sesong på overtid. Ikke ofte jeg ser en sentral midtbane som blir så avslørt på fart.

Litt av en kommentar fra en Liverpool-supporter… men om du ikke har sett kamper de siste årene, skjønner jeg mer kommentaren :wink:

Det er jo nå vi har fart på midtbanen.

Hendo og Wijnaldum er raske, Can, Lallana, Milner ikke fullt så raske, men allikevel ikke så verst.