9. Roberto Firmino

Da har vi hvert fall veldig ulikt syn på ting her i verden. Jeg synes det er veldig dårlig reflektert og rett og slett lavmål å påstå Milner er dårlig uansett, uten å backe opp hvorfor han er dårlig uansett. Du gir et veldig dårlig inntrykk av deg selv på denne måten og folk kommer til å ta deg useriøst.

Jensen1. Du fikk herved dagens “måsadott” pris og kommenteres ikke lenger. Du må gjerne sitte å skrive for deg selv😂

Lag en egen tråd da vel? Sutre-tråden? Der kan du sitte å lire av deg alt eder og galle du måtte ha fra promperummet i andre etg over din gamle mor​:+1::joy:

Sier det jeg mener,at du er i halleluja stemmning når LFC chocker får du så være,men ikke prøv å predikere det på oss andre som ikke er fornøyd når det går at skogen

Er det mulig å lage et forum der folk må bruke sitt ekte navn?
1: Da vil vi få bort andre lag sine supportere som bare er inne her for å trolle.
2: Vi kan stenge ute dem som har mistet stemmeretten grunnet tunge diagnoser.
3: Folk vil grue seg mer for å skrive skikanerende innlegg.

Det er bedre å være i halleluja stemning enn i begravelse stemning.

Uansett synes jeg du bommer , Firmino er ikke middelmådig.Skjønner ikke at du som følger LFC tett synes at han er middelmådig. Ok han er ikke verdensklasse som Suarez men han holder god kvalitet og er en av våre beste spillere. Bare arb.innsatsen han legger ned defensivt som off. midtbanespiller er nesten på Suareznivå. I tillegg scorer han mål og er en av dem som har nivået som trengs for å spille sammen med Coutinho. Hva er middelmådig? Når man spiller for en Engelsk toppklubb i tillegg til det Brasilianske landslaget så synes jeg middelmådig ikke er dekkende!

Noen ganger må man sette ting litt på spisen for de LFC supportere som ser på seg selv som litt bedre og har litt mer peiling enn oss andre,som bare er hobby supportere i deres øyne og ikke er i kremen

Pass på så du ikke havner i sollys og blir forsteinet:wink:

Jeg bruker mitt ettternavn er ikke så mange som bruker sitt eget navn,så for meg er det null problem,godt forslag

Oki, da har vi bedre grunnlag for diskusjon. Jeg mener Firmino er min topp 4 spillere i troppen vår sammen med Coutinho, Lallana og Mane. Man kan si hva man vil om sider som Whoscoored etc, men der er han vel ranket med høyeste score gjennom sesongen i Liverpool, så å betrakte han som topp 4 er vel greit trur jeg. Middelmådig? Man kan ikke dele inn spillere i verdensklasse, middelmådig og dårlig, da blir den middelmådig-bunken litt vel dominerende.

Ikke noe problem,her bøtter det ned :slight_smile:

Jeg har aldri hatt noe inntrykk av at det er andre lag sine supportere som er her inne.

Viss man ser litt tilbake i tid,så er den gruppa med dårlige spillere ganske stor den også,men det er øyet som ser det

:grinning: God kamp !

Har vi noen spillere i Liverpool som er gode da?

Takk i lige måde,3 poeng i dag et utrolig viktig både sportslig og økonomisk :slight_smile:

Håper virkelig sturridge stsrter i dsg

Dette er jo spillere som holder høyt nivå alle sammen men noen mer enn andre. Av våre spillere denne sesongen så synes jeg Lallana har vært best, Mane , Coutinho og Firmino like bak . Men det er self bare min mening .

Jeg kan ikke skjønne annet enn at Sturridge spiller fra start. Sturridge i halvform er mye mer målfarlig enn Origi. Men det kan jo være ting som Klopp vet som ikke vi vet så det er mulig at Sturridge bare får en omg.

tror klopp foretrekker origi, men origi har ikke vært god i det siste.

med firmino ute blir det vel lallana, coutinho og sturridge på topp.
Blir det da lucas, can og wijnaldum på midt=?