9. Roberto Firmino

liker Ikke slike bonuser, og de bør i allefall ikke utbetales om man ikke vinner.
Bonuser som utbetales bør gis kollektivt. Det er tross alt lagsport.

Er også med på å gi slike løsninger som Mane hadde

Fornuftig løsning, selv om jeg normalt ville fryktet at en spiller blir mer egoistisk pga det, men Firmino har vist seg å være ett perfekt eksempel på hvordan man skal være en lagspiller.

Hvorfor sentre til en bedre plassert medspiller om du tjener en million dersom du skårer selv?

Noen setter laget og lagets muligheter til å score mål og vinne kamper fremfor sin egen profitt. Det er slike spillere Liverpool behøver, og slik er Firmino og slik er definitivt Salah det så vi mot Swansea da han hadde to assist. Det er slike holdninger Klopp ønsker å bygge opp i laget. Fotball er som kjent lagspill.

Setter de seg foran laget og blir for egoistisk så vil de nok få høre det av Klopp.

Jeg vet at fotball er et lagspill. Jeg skjønner ikke at klubber kan lage slike idiotiske kontrakter. Håper fotballspillere har samme gentlemansagrement som sykeliten slik at premiepotten deles mellom bidragsyterne.

Kanskje Mané fikk ett par ord i øret etter Everton-kampen?

Målbonus høres ikke bra ut spør du meg. I så fall må assist belønnes likt som mål.

Har du sagt negrito til everton-spilleren nå da? I så fall er det bye by til deg!!

Nei, han sa «puta»

Det der sirkuset kommer ikke en gang til.

Det store “krenket”-året var 2017. Nå får man fanden meg gå videre!

Sett klippet flere ganger nå. Bemerker meg noe viktig: i øyeblikket når Kenny dekker for det Firmino kan ha sagt (etter puta…), så er det bare Holgate som reagerer. Hvis et rasistisk ord var brukt, hvorfor reagerer ikke Kenny, dommeren eller Lallana når de er 50cm unna? Det er bare Holgate som tenner på alle plugger. Kenny burde vendt seg mot dommeren (som uansett burde hørt det selv) og ikke Holgate hvis det ble sagt noe rasistisk.

Tror Firmino har alt på det rene her. Håper på straff for Holgate.

Filho de puta må jo selv snørrungen Holgate tåle uten bære seg så jævlig…

Jeg får så vondt av Firmino i den situasjonen.
Han har all rett i verden til å bli forbannet, og det er synd han ikke «filmer» seg til at motstander får både gult og rødt kort.
Det kunne potensielt endt med rift i lår og det som verre var, og han skulle helt klart bare blitt liggende på tribunen.
Linjemannen så tydelig hva som skjedde, og de ville nok konferert seg frem til marsjordre. Det der har nemlig ingenting med fotball å gjøre og kan vel best sammenlignes med en clash til vantet i hockey??
Dette håper jeg ikke får konsekvenser for vår magiske brasilianer. Det er i såfall et stort tap for oss og et unødvendig ett…

Ikke tro på alt negativt du leser om Liverpool.

Virker som om det er Holgate som har kommer med rasistiske bemerkninger mot firmino

man skulle jo at firmino å moreno klarte å overtale cou til å bli til sommern, er ikke dem bestevenner da?

Er vel heller Holgate som har kalt Firmino for Colgate. Det kan jo vris til å være rasistisk :upside_down_face::thinking::rofl:

Tviler på at dette er en sak. Men ikke vanskelig å forsta Firmino etter å ha blitt sendt på tur opp på tribunen. Skulle vært min. gult

Farefult spill er det ikke så nøye med bare man passer munnen sin. Merkelig utvikling. Kanskje man skal melde Holgate til det sivile rettsvesenet siden det skjer utenfor banen mens ballen er ute av spill?