9. Roberto Firmino

Skulle inn å lese om Firmino, men endte visst opp på et diskusjonsforum for sjokolade😅

I går var det spekeflesk og melk, i dag Walters Mandler.

Hvem skulle tro at dette ville prege KopForum noen dager etter Coutinho-salget?

Det du har høyrt/lest er sikkert Herzberg`s to-faktorteori.

Ref diskusjonen her i går:

Jeg tror vi har en potensiell 20 målmann i denne spissen. Problemet er at han ikke er egoistisk nok. Det blir for mange målgivende. Laget foran.

Så drar vi av oss trøya igjen.:grin:

Han vil aldri få sitt første hat-trick.

Fikk meg en god latter nå

Nok en toppkamp hvor Firmino etter min mening spiller til nærmere 10 på børsen. Denne mannen er virkelig i ferd med å bli en av mine all time favorittspillere. Det han drev med i kveld var rein kunst og når jeg sier det så har jeg ikke scoringa i tankene engang. Jobben han gjør uten ball og måten han kombinerer med medspillerne… Helt utsøkt!
Vår viktigste spiller i mine øyne, og det er nok ingen andre i verden jeg heller ville hatt i den rollen.

I går satt Firmino ny bestenotering når det gjelder antall mål. Beste sesongen han hdde før i år var 12/13-sesongen med Hoffenheim. Endte da på 16 mål totalt. I går skårte han sitt 17 mål og har igjen minimum 18 kamper igjen, meget mulig over 20 kamper. Hvis han fortsetter med samme målsnitt som til nå ender han på ca 30-32 mål totalt, og ender på en plass mellom 16-18 ligamål.

Ny kontrakt til Firmino kan vise seg å være kanskje den viktigste signeringen vi gjør til sommer/frem til sommeren. Han er en spillertype som nesten er umulig å erstatte, og er første spiller på Klopp sin blokk når han er tilgjengelig!

Bøyer meg i støvet for Kongen Firmino.
For en fotballspiller han er, komplett i alle faser av spillet og en fryd å se på.

Han er en av veldig få spillere jeg ville blitt fysisk dårlig av å miste.

Kan trygt si at du traff spikeren på hodet her du mister doktor! :+1:t5::wink:

Fysisk? :wink: Milten? Tarmtottene?

Flott innlegg på forsida i dag. Det tar Firmino på kornet. Coutinho var vår beste spiller. Firmino er vår viktigste.

Mane + Firmino + Salah = 50 mål - 23 assists.

Leste en artikkel som sammenlignet Firminos mål mot City med Fowlers mål mot United i Old Trafford i 95. Har sett begge målene og de ligner…

Det er noe spesielt med spillere som alltid jobber som gale på banen. Som gir maks innsats. Som ser etter beste alternativ før de lar skuddet mot mål gå. Som etter å ha scoret snur seg og takker den som serverte assisten. Som feirer mål i tråd med det lagspillet fotballen er.

Dette er spillertypene jeg elsker! Er bare ekstremt svak for slike. Kuyt var en slik. Mascherano. Suarez. Milner. Salah. Firmino.

Ulik kvalitet, men en innstilling som for meg betyr enormt.

Tror ikke Firmino blir i LFC ut karrieren, men nyter hvert sekund så lenge det varer.

Ja, de er veldig like. Fowler sin synes jeg virker litt mer kontrollert.