Akademiet og spillerne som er der

Si meg, tror du de fleste her inne konspirerer mot deg for å hindre deg i å spre en “sannhet” vi ikke vil at verden skal vite om?

Og ja, det er et seriøst spørsmål fra min side, siden det virker som du er overbevist om at vi er mot deg fordi du vet ett eller annet vi ikke vet eller ikke vil at andre skal vite.

A post was merged into an existing topic: FSG - eierskap

Hei, alle røde venner! Siden enkelte brukere her på forumet har begynt å se og avsløre Den Store Sannheten, klarer jeg ikke lenger å holde tett om det jeg vet! Den Store Sannheten fortjener å komme frem i lyset!

@Scouse har helt rett i at vi moderatorer flytter rundt på innlegg! De naive av dere har sikkert trodd at dette er for å samle innlegg om samme tema i tilhørende kategorier, men det er selvsagt feil! Det gjøres for å skape forvirring i debatten, slik at vi kan lettere kan holde Den Store Sannheten skjult for dere!

Noen av dere har sikkert lest andre tråder enn kun den som omhandler eierene og dermed sett meg antyde at jeg er en enkel fyr fra landet! Dette er helt feil, jeg er ikke engang fra DETTE landet! Ei heller er jeg kun en supporter som har påtatt meg litt ansvar å holde orden på forumet! De av dere som har begynt å nærme dere Den Store Sannheten har sikkert skjønt det allerede: Jeg er ikke engang i fra Norge! Jeg er amerikaner, sitter i en mørk kjeller i en stor kontorbygning i Boston og er betalt av FSG for å tåkelegge debatten om eierskapet og holde Den Store Sannheten hemmelig!

De siste dagene har det Marty (eller “Martin Broughton”, som dere kjenner han som") vært ute i media med “nye” opplysninger om oppkjøpet! Det dere ikke vet er at Marty Boston også er amerikaner - ansatt av FSG for å hjelpe de med å gjennomføre “a steal”! Men dette går mye lenger, så mye, mye lenger! Tror dere virkelig at to idioter som Hicks og Gillett kunne fått kjøpt en fotballklubb? Selvsagt ikke! Allerede den gang sto NESV/FSG bak! De betalte H&G for at disse skulle “kjøpe” klubben og sende den rett i grøfta! Dette kostet mye penger, men det hjalp til med å senke verdien på klubben! På denne måten fikk NESV/FSG gjennomført sin “steal” noen år senere!

HJELP! DET TRAMPER I GANGEN! JEG TROR DE ER PÅ JAKT ETTER MEG!

“Utbygging av stadion” er en god ting, er det noen av dere som påstår! FEIL! FSG har ikke bygget om en stadion! De har kun brukt media til å manipulere supportere til å tro dette! Bildene av “nye” stadion er photoshoppet! Noen av dere har kanskje selv vært på stadion eller kjenner noen som har vært, som kan fortelle om hvordan den “nye” stadion ser ut! Beklager, men dette stemmer ikke!

DET TAR I DØRA!

Like etter oppkjøpet fikk FSG nemlig endret innholdet i scousen som selges på stadion - og denne inneholder nå hallusinogener, som gjør at dere tror dere ser en ny stadion! Dette medikamentetet siver også ut fra fly over stadion under kamper, slik at de som ikke spiser scouse skal bli påvirket! Dette gjør at de som spiser scouse, får dobbel dose! De tror derfor at Liverpool har brukt penger på noen spillere, stakkars! Helt på viddene er de, pga dette overgrepet fra FSG!

DE ER INNE I KJELLEREN! OM DERE IKKE HØRER NOE MER FRA MEG SÅ KONTAKT WIKILEAKS!

Noe av det verste som har skjedd er likevel saken med Sakho! Selvsagt hadde ikke Sakho tatt noen slankepiller! Det som skjedde er at Sakho, som har hatt så god kontakt med supportere i Liverpool, begynte å få nyss i Den Store Sannheten! Han spurte derfor Klopp, FSG sin nikkedukke, om saken! Klopp tok raskt kontakt med FSG som fortalte han hva han skulle gjøre! OG KLOPP LA SLANKEPILLER I MATEN HANS! Sakho var helt uskyldig i dette!

DE ER PÅ KONTORET MITT!

FSG vil gjøre ALT for å holde Den Store Sannheten skjult! At Sakho har kommet for sent til trening, flyavganger og tullet foran kameraet er alt iscenesatt av FSG for å holde Sakho utenfor resten av laget! Da Sakho truet med å avsløre dette på Snapchat fikk han selvsagt straks litt mildere straff!

DE TAR MEG!! GJØR DETTE KJENT PÅ FACEBOOK OG TWITTER! #KopForumGate #FreeDingus #DenStoreSannheten

Spre Den Store Sannheten videre alle røde sup

Så… Steven Gerrard ny u18manager neste sesong.

Leker vi spillerutvikling nå?

Tror faktisk han kan gjøre en meget god jobb der.

Det kan hende, men Gerrard har da null erfaring å snakke om. Folka vi bør ha i de posisjonene burde jo være de som har vist at de kan gjøre talenter om til unge spillere som er med i førstelagsdiskusjonen.

Som ellers i arbeidslivet. Kameraderi og inkompetanse.

Alle må begynne sin trenerkarriere på ett eller annet nivå slik at de kan høste erfaring og få kompetanse i sin trenerutvikling. Da må U18 være et utmerket sted og starte sin trenerutdannelse. Vi må i det minste i gi Gerrard en reell sjanse til å vise hva han er god for før vi slakter avgjørelsen om ansette Gerrard som U18 trener. Med den erfaringen Gerrard har som spiller tror jeg han kan bli en ressurs for Liverpools yngre spillere.

Ryan Kent ble årets unge spiller i Barnsley. Kan han få en del innhopp neste sesong? Eller kanskje et lån til en klubb i PL.

Allan i Hertha Berlin har nå startet de siste 3 kampene. Kommer mest sannsynlig til å spille der også neste sesong. Blir spennende å følge utviklingen hans også. I forrige kamp hadde han flest taklinger og interceptions. I tillegg hadde han 89% pasningssikkerhet fra sin dype midtbaneposisjon.

Vi er såpass tynt besatt på vingen at selv med et storkjøp i sommer så vil det nok være mulig for Kent å få spilletid, hovedsaklig i hjemlige cuper. Ville nok vært best for utviklingen hans å spille mest mulig fast da, så kanskje et utlån til en av klubbene som rykker opp fra Championship hadde vært mulig å få til? Newcastle med Rafa bak roret er allerede klare, og David Wagners Huddersfield er klare for playoff.

Interessant artikkel om vår norske Liverpool-spiller, Edvard Tagseth, i VG. Nå skal han spille U17-EM og til høsten flytter han permanent til Liverpool, etter å ha pendlet to uker i måneden hittil.

Allan startet igjen fort hertha berlin. Hadde flest taklinger og interceptions av hertha sine spillere.

Det skal bli spennende å se hva Liverpool gjør med ungdommene denne sommeren.

I fjor så var vel det mest spennende utlånet Ryan Kent, der Klopp kommenterte at han trengte tøff matching, at han var for god for U23. Hva betyr det for en spiller som ble årets unge spiller i Barnsley? Jeg tipper han har en make or break sommer foran seg. Den type spiller er i hvert fall noe vi ser etter i sommer.

Pedro Chirivella er også en Klopp tydeligvis verdsetter. Et halvt år i et bunnlag i Nederland kan ha gitt ham erfaring som kan bety et år i Championship?

Allan er nok et høyt verdsatt talent, men der er det spillerrettigheter som avgjør. Trolig ett år til ute? Hertha Berlin har jo vist sin interesse. Der konkurrerer han jo faktisk med norske Skjelbreid.

Hva så med de som har vært i klubben dette året? Noen som rykker inn i førstelagstroppen, tross antatt flere innkjøp av etablerte spillere? Noen av de som har vært nærmest som får et år på utlån for å få tøffere kamperfaring?
I siste kategori vil jeg tro Woodburn og Ejaria er.
Ellers er det vel bare Alexander-Arnold som kan regne med en plass i den “ypperste eliten” neste år?
Og hva skjer med Lloyd Jones, Kevin Stewart, Cameron Brannagan, Sheyi Ojo og Harry Wilson? De må vel snart klatre det siste steget ellers så er det fort ut av vinduet?

Ellers består vel U-laget av spillere som kan modne videre der, med litt trening med de store gutta. Grabara, George, Kelleher er talentfulle keepere, men ingen har vel vist noe som tyder på at de er klare for PL?
Gomez og Grujic regner jeg som en del av førstelagstroppen. For Phillips, Juanma, Hart, M.Gomes, T.Gomes, Virtue og Brewster er det vel et stykke igjen.
Og kan det komme en overraskelse fra Klopp igjen, a la Ejaria? Kan Adam Phillips plutselig dukke opp igjen for eksempel?

Jeg tror Allan er et større talent enn vi aner. Han har ikke fått spille så veldig mye, men hvis ikke jeg husker helt feil så var treneren til Hertha ute å sa at dette var litt på grunn av Allan sitt valg om å gå til U20-mesterskapet med Brasil. Dette gjorde at han mistet verdifull tid med troppen og innfasingen tok lenger tid enn man ville. Dessuten har ikke Hertha hatt noe spill i Europa denne sesongen, noe som har gitt svært få kamper. Neste sesong vil han, hvis han fortsetter i Tyskland, få mange flere kamper tror jeg. Hertha skal ut i Europaligaen. Spill i europeiske turneringer er vel også positivt når det gjelder søknaden om arbeidstillatelse i England.

En del spillere vil nok være på veg ut av klubben. Samtidig ser jeg ikke noe poeng i å skulle selge så mange av de. Harry Wilson for eksempel har blitt satt litt tilbake på grunn av skader, det samme med Ojo. Hvorfor kan de ikke få et par sesonger til på å overbevise? Wilson er i en posisjon hvor jeg synes at et utlån hadde vært en god ide. Alt for god for U23, men ikke helt god nok for a-laget. Et utlån kan hjelpe han på vegen. Dessuten heter ligaen nå U23. Jeg synes at en del spillere kan få bevege seg mot dette tallet før vi selger de.

En del vil utvikle seg senere enn andre. Kanskje også få skader som gjør at de blir satt tilbake et par år. Harry Kane er jo et ekstremt tilfelle, men han kan også vise at for noen så vil man ikke slå igjennom når man er 18 eller 19, man må vente litt lenger. Han har også en haug med utlån bak seg. Jeg vil tro at en lærer en god del på dette.

Jeg synes det er ganske imponerende av Allan.

Han er på utlån, og får starte kamper i Bundesliga. Det er stort, det.

I tillegg til de andre som ble nevnt av @legolas har vi også en Brannagan som er ved et veiskille.

Vi har en utlånt EM-semifinalist, som skal spille play off om opprykk til PL, selv om han ble utvist i siste serierunde.

Vi har og en skotsk u-21 keeper på utlån, så det er ganske mange spillere som vil fighte hardt for at Klopp skal bruke minst mulig penger til sommeren.

[quote=“leakless, post:37, topic:1242”]
så det er ganske mange spillere som vil fighte hardt for at Klopp skal bruke minst mulig penger til sommeren [/quote]

Men da får vi jo ikke høyt nettoforbruk!

Klopp er en dust! FSG er fra helvete! REGJERINGA MÅ GÅ!

Ja, det er skandale. Tenk om vi har kjøpt morgendagens stjerner for tidlig, og da de var billige?!

Jeg har stor tro både på Ryan Kent og Harry Wilson. Kanskje Kent får en plass i troppen neste sesong, mens Wilson lånes ut? En faktor mange glemmer når de diskuterer sammensetningen av spillerstallen er behovet for Home Grown-spillere. Vi må altså ha 8, og i Champions League må 4 av disse være avlet opp i Liverpool FC (“Club Trained”). For å telle som Club Trained må spilleren ha vært registrert som spiller for Liverpool i minst tre sesonger eller 36 måneder i årene mellom 15 og 21 år. Da kan man heller ikke lånes ut for lenge før fylte 21 år, ellers oppfyller man ikke kravene som Club Trained. Det er vel også snakk om at reglene skal skjerpes inn ytterligere om noen år?

Liker det jeg har sett av Kent. Mangler vel noe fysikk ennå.

Spillerne kan lånes ut, de er fortsatt Liverpools eiendom så at de er på lån påvirker ikke om de blir homegrown eller ikke