Champions League 18/19

Det viser bare hvor lite de kan om fotball og de ikke forstår hvilken ekstrem prestasjon det var å komme til to finaler i 2016.

Nå tillegger jeg at det ikke er min mening, men hvilket stempel andre lags supportere vil stemple Klopp som. Det er en viss forskjell.

Det er ikke bare snakk om forståelse om hvilken bragd det er av Liverpool å komme til to strake finaler, for det innser de helt sikkert innerst inne. Supporterkultur er å rakke ned på andre lags spillere, manager og de andre lags supportere. Taper Liverpool vil de bruke det mot oss.

Her også. I et slikt eksempel kan det jo være så enkelt at noen forumister stort sett blir scrollet forbi. Da reageres det jo nødvendigvis bare på det innlegget som blir lest.

Slakt? Det kom to svar til innlegget:
1:

2:

Slakt? Personangrep?

Det er hauger av topplag som ikke kommer til finale.
Om vi taper 10/10 så er snujobben til Klopp uten sidestykke.

Det har jo snudd helt fra: mål i mot på dødball… vi taper igjen til ligge under 3-0… alt er mulig dette snur vi.

Jeg leste ikke @liverpoolian sin post, men jo, det står det samme.

Tror dog du misforsto meg. Jeg synes ingen av de to var det du kaller “ille” - jeg syns det er en helt legitime mening. Jeg bare stusset på at du mente at det var det ble avgjort om Klopp ville ble stemplet som en som tapte finaler, når du ganske lenge har sammenlignet “finaletaper Klopp” mot “finalevinner Mourinho”.

<ingen tvil, liverbirden er bedre enn Tottenhambirden.

Tror få stempler Klopp , mannen som ikke vinner titler.
Om vi taper mot Spurs i CL, så er det jo fakta så langt for Klopp i Liverpool, 4 tapte finaler og nesten seriegull.

Men for en utvikling han har gjort med laget:)

Tror vi må innse at så lenge lag som City for lov til å gjøre som de gjør, og i kombinasjon har en så sterk manager og tropp, så skal Klopp ha flaks om han klarer å vinne feks ligaen eller nasjonale cuper.

I CL er det litt annerledes og har fler elementer i seg. Kanskje hovedelementet som veltet City i år, VAR, kan få en avgjørende rolle også i PL fremover?

Blir forhåpenligvis bra når VAR taes i bruk fom kommende sesong i PL:)

Naby er med :slight_smile:

Jeg personlig hadde nok valgt og ha Liverbirden riktig vei, dog er budskapet riktig.

Kan ikke snu ryggen til fienden i en hanekamp.

Snu Spurs kyllingen og behold Liverbirden riktig vei.

At vi igjen er i CL-finalen er helt vilt.

I år danka vi ut Bayern og Barca, to av av verdens desiderte største og kraftigste fotball-lokomotiver.

Og, begge lag ble ettertrykkelig parkerte. Ydmyket!

Vi har hatt en utvikling som er helt hinsides, spesielt tatt i betraktning en ganske lusen nettosum i investeringer siden Klopp kom inn. Rett investeringer, ja, men lite penger. Det sier særdeles mye om hva som er i gjære.

Finale er finale - og det kan selvsagt skje at Spurs har DEN dagen, og kommer hjem med pokalen.

Men, magefølelsen (og den er jo til å stole på, det vet alle) tilsier at vi kommer til å harve over Tottenham. Full pupp fra avspark, og 4-0 til slutt.

Bare å glede seg!

Og skulle det gå lukt til helvete i Madrid, vet vi at dette LFC-laget er å regne med neste sesong også. I fjor var det rock’n roll-fotball - i år var vi enormt sterke defensivt - til neste år blir det full kombo og all in!

Må bare si meg 100 % enig i dette. :yum:

@liverpoolian sine standpunkt og meninger er som værhanen, mens du begynte vel allerede etter det første finaletapet og har gjentatt det ved hver eneste anledning…

Hva er problemet? Klopp har tapt mange flere finaler enn han har vunnet. Ingen synd i å påpeke det. Klopp har kun vunnet sin første finale, med Dortmund, i 2012, som han også vant BL med. Etter dette kommer fem strake tap.

Problemet er at @bundyjr irriterer seg over @Kramer32 og hans meninger og det.er lov det, men det beste er å la være å vie irriterende brukere noe som helst oppmerksomhet. Drit i å sitere dem, da slipper man også å innlede unødvendige diskusjoner/krangler som er li te intressante for andre brukere.