Champions League 18/19

Hmmmm…tar disse ninjaene noen ekstraoppdrag? Listen er kort…men plagsom.

Bill mrk: Luke i bedet :dagger:

Dette er jo litt merkelig, jeg har da faktisk i opp til flere poster også forsvart deg og det du har postet, så jeg er ikke ute etter å ta noen som helst her inne jeg. Jeg er ute etter å “ta” meninger jeg synes er fullstendig feil, og det er noe jeg aldri kommer til å slutte med heller.

Han har vel vært underdog i alle disse finalene også, tilogmed mot sevillia var vi vel underdog, da spania var suverene i europa og sevilla tok 4plass i spania mens vi kun ble nr 8 i england.
Så blir det spennende hva som skjer denne gangen, endelig er vi favoritter i en finale

Nå ble det mye kjekling her. Det er ikke meningene til den enkelte, men debattklimaet som det må tas tak i.

Begynner å kjenne nervene nå…

Hadde vært perfekt med Ajax og kjenner at «risikoen» for å tape mot Spurs er vond å takle.

MEN jeg lander på dette:

Hadde jeg blitt spurt i August 2018 om jeg ville sagt ja til å møte Tottenham i CL finalen hadde jeg ropt ja og hurra!

Hadde ikke Spurs slått ut City hadde det vært City.

Kan ikke få i pose og sekk gitt :sunglasses:

Samtidig: Tenk at vi har vært med hele veien inn i PL. Opplevd EL finale og CL finale de to siste årene pluss ny CL finale i år. TENK at Klopp og Liverpool gir oss dette. Helt rått.

Samtidig: Vi trenger ett trofé nå! :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

Tenk så mange lag som ville vært verre å møte i finalen.

Atletico Madrid, Real Madrid, Barcelona, Juventus, Manchester City, Bayern, PSG…

Heisann! Der gikk faktisk pulsen ned noen hakk :slight_smile:

Godt å høre :wink:

Kane er tilbake og i toppform hører jeg rykter om.

Pulsen endres ikke.

1. En kamprusten Kane er ikke nødvendigvis det beste for Tottenham sine sjanser.
  2. Kane sin tilstedeværelse vil likevel kunne føre til at vi stiller ekstra skjerpet inn mot kampen fordi vi vet at det skal så lite til før han får nok rom til å fyre av.

Og hvor hører du de ryktene? Han er ikke 100% kampklar, men regner med å være klar til finalen, og har ikke spilt en kamp på 2 mnd

Var bare en kødd rettet mot Cylon. :wink:

Er det noen nervøse her???
Glem det gutter!

Spent, ja. Men gled dere hele veien!

Klopp og co har en svært voksen tilnærming til denne finalen. De tar ikke lett på oppgaven i det hele tatt, og kommer til å gå ut i 100 for å kneble de hvite kyllingene.

Vi vinner finalen med 2-3 mål og kan pent se frem mot trofé og medaljeseremoni.
Mané og co er sååå sugne på å ta dette at jeg er faktisk ikke nervøs i det hele tatt.

Å se hva denne gjengen er i stand til da jeg var på Anfield og så Messi og gjengen tusle slukøret av banen, vel vitende at de ikke hadde uflaks, men rett og slett ble knust av et bedre lag, ja det sitter så langt inni selvtilliten til gutta at dere kan nesten ikke forstå hvor liten sjans Tottenham har…

Jeg ser for meg at det blir en 70/30 fordeling av ball med 7-1 i skudd på mål i vår favør.
Milner på straffe, mané og Firmino kanskje?
Eller er det Salah som skal hevne fjorårets finalekrise fra skulder skade til hattrick??

Hvem vet…
Men pokal blir det, og det nr.6

:trophy::trophy::trophy::trophy::trophy::trophy:

Enig med siste taler. Jeg må innrømme at jeg hadde liten tro på ligagull i slutten av mars, men jeg hadde samtidig stolpetro på CL seier. Dette klarer vi! Det skal bli meget spesielt og minnerikt å få bivåne feiringen i Liverpool både den 1. og 2. juni. :partying_face:

Man må jo bare elske Klopp :blush:

Noen som har noen planer for hvor de skal se finalen i Bergen? Regner med at Scruffy Murphy blir fort tom for plasser.

Jeg er i Wien hele finalehelgen. Heldigvis er det bra med britiske/irske puber der.

Jeg er i Oslo. Dessverre er det vanskelig å finne en pub med plass til oss

Jeg er faktisk på Helgelandskysten den dagen. Hvis noen vet om en plass som viser kampen i Mo i Rana, så rop ut…

Scruffy er glemmesak ja. Så den på finnigans ifjor og det funket. Eneste som kan være et problem er at det ikke er et Liverpool-sted.