Champions League 18/19

del opp dette emnet #3908

42 posts were split to a new topic: Valg av TV

Onkel Oskar er en engelsk pub som viser kamper på store skjermer! Ligger omtrent midt i sentrum.

Noen som spiller i Supportercupen, og tar finalen på banketten etterpå?

Alle som leser statistikk og som ser på det Klopp vinner av pokaler vil se det. De vil også, enn så lenge, få rett dersom vi taper CL finalen. Det er jo ren sort/hvitt dette. Klopp har vunnet serien med Dortmund, men ingen cupfinaler? Arrester meg om jeg bommer her, men tror det er fasiten. Han har heller ikke vunnet noen cuper eller serier med oss enda.

Så per idag er faktisk Klopp den beste manageren i verden som faktisk bare taper cupfinaler. Dette kan fort snu seg i Juni. Jeg tror og håper han snur trenden nå. Han har gjort så mye bra dette året og bryti så mange rekorder at jeg tror vi har en fair sjanse dette året.

Har vunnet DFB pokal 2011/12, og DFL Supercup 2013 og 2014, slo Bayern M i samtlige finaler :wink:

Så stats per dags dato er: 3 seiere og 4 tap, utlignes til 4 - 4 om ikke så lenge :innocent:

En liten “reminder” om hvor delaktige alle har vært på veien mot finalen. Denne redningen og betydningen av den er enorm.

Er også en påminnelse om at det er litt for ofte er slike “uhell” rundt Lovren. Er så glad for at det er ekstremt færre “klabb og babb”-situasjoner vi slipper til bakover nå enn tidligere.

Selv kommer jeg til å se finalen på puben i Skien sammen med tusenvis av andre røde supportere.

Shit! Svære puber der nede i Telemark😁

Arsenal fans in particular have discussed boycotting the clash after midfielder Henrikh Mkhitaryan was unable to travel to Baku over ‘fears of his safety’.

The Gunners have been cold-calling and emailing season-ticket holders and members to try to get rid of their 2,500 seats.

UEFA og Arsenal sliter, siden de ikke er i nærheten av å få solgt alle billettene til EL finalen :rofl:
Kanskje UEFA får opp øynene for hvor idiotisk det er å plassere slike kamper ved verdens ende i stedet for sentralt plassert i land/byer som har kapasitet til å håndtere slikt.

Det stemmer, moro med mange medsupportere, kjedelig å sitte alene å se en CL finale.

Selv skal jeg på den lokale Liverbirdspuben i Bryne :blush: Mye kjekkere å se store kamper med medsupportere!

Bobby ser bra ut før finalen, da stiller Liverpool toppet lag mot Tottenham, Keita er eneste som er usikker.

Come on Klopp., nå må du bringe CL trofeet med hjem til Anfield, så.vi slipper å høre gang på gang at Liverpool ikke vinner noen pokaler. Så kanskje flere sitter igjen med halvfulle glass istedenfor halvtomme glass.

Shanrock i Oslo er et av de bedre steder å se Liverpool kamper, stort sett alltid hod plass, men mot barca ar det litt for mange folk der, Andys er en vedlig bra pub, men da må man være tdilig ute. Scotsman er uaktuell, United pub.

Hvordan tror dere startoppstillingen blir i finalen?

Jeg håper på dette laget:

Alisson

Trent Matip VvD Robertson
Hendo Fabinho Gini
Salah Firmino Mane

10 av spillerne som startet mot Tottenham i slutten av mars er med. Fabinho inn for Milner og Hendo dyttes opp i den rollen han har bekledt med stor dyktighet hele våren.
Superlag! :slight_smile:

Du har 90 prosent sannsynlig rett. Det eneste som kan påvirke, tror jeg, er sykdom, småskader eller at noen viser kanonform på trening.

Milner og Origi kommer selvsagt innpå. Gomez også, dersom vi har kontroll på kampen. Da gir vi spilletid til de som er nærmest startplass.

Origi har vært god, men med toppet lag og si vi leder 1-0 så er det langt fra selvsagt at han kommer innpå. Faktisk mindre sannsynlig spør du meg. Evt sånn drøye tid bytte. Milner tror jeg får en del minutter.

@liverpoolian, jeg starter alltid med et fullt glass og målet er jo å drikke det tomt, når jeg er halvveis er det halvtomt!

Om jeg hadde startet med å fylle det bare halvparten hadde det kanskje vært halvfullt, men siden jeg alltid starter med fulle glass som skal bli tomme, så er det alltdi halvtomt hos meg.