Champions League 18/19

Klopp har en særdeles god statistikk han også når det kommer til spill i Europa med Liverpool. Zidane har vel en jobb å gjøre med spillerstallen om jeg ikke har skjønt det riktig. Følger ikke så aktivt med på Spansk fotball, men ja, de er å regne med de også :slight_smile: Det er de alltid!

Real Madrid har startet lovende ved å hente to av de største talentene i Europa allerede.

Manchester City blir jo slått ut i kvartfinalen.

Jeg er så umåtelig stolt over klubb,spillere,supportere og ikke minst Klopp… for en mann. Shankly har fått sin like og det er bare å begynne å reise statue. Naboen som er Manch-red har en tøff fremtid i vente. Ole titten tei Solskjær og resten av ruklet er langt langt unna vårt nivå og det gleder meg veldig kjenner jeg.
Neste sesong er det CL og PL som skal vinnes, vi får nok kamp fra Manc-blue men nå er det vår tur.
Takk for en fantastisk sesong alle sammen og god sommer.

Godt å se Liverpool tilbake i seedinggruppe 1 igjen.

Real Madrid som har vunnet 3 av de siste 4 kan vel umulig være andreseedet? Da er systemet litt merkelig.

Snodig at Real er i pulje 2. Har ikke peiling, men antar seedinga også er i forhold til hvordan lagene gjør det i hjemlig serie?

Jeg lurer også på hvorfor ManU ikke er med i plansjen til Liverpoolian?

Er det fordi de kom på en velfortjent 6. plass i EPL, og sånn generelt sett spiller fotball som regelrett stinker? Hahahaha Det blir fin-fine sesonger i årene fremover :smiley:

Seedingnivå inneholder bare serievinnere fra de 6 øverste ligaer + vinnere av CL og EL. Den øvrige sesongen er basert på hvordan laget (og i noen få tilfeller lagets nasjon) har gjort det i Europa. Real vant ingenting i fjor og blir derfor andreseedet.

Hvem hadde egentlig tatt plassen til Man City, hvis vi også hadde vunnet PL?

Er merkelig at Zenit er med i pot 1. Russisk serie bedre enn seriene i Portugal, Holland, Tyrkia?

:heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign:

Russland er foran ja: UEFA Country Ranking 2019

Porto, som vinner av den 7. høyeste ligaen

Eller Benfica, kanskje? :nerd_face:

Uansett hva vi trekker så går vi videre fra gruppespillet etter det er det bingo frem til finalen :slight_smile:

Jeg synes faktisk det nye systemet er veldig bra, med tanke på at det er Champions League.
Vinnerne av de høyest rankede ligaene pluss europacupvinnerne toppseedes, deretter rankes det basert på europahistorikk.
Setter heller spørsmålstegn ved at det kun er de 10-11 best rankede landene som får fast plass i CL, men der er det vel penga som rår.

Næ, la oss få litt mer spennende en det da. La oss ta mot Barcelona eller Juve.

Steike så deilig med CL gull. Det alle ville ha. Blir for dumt at det er et plaster på såret. CL er størst.

I tillegg var det utrolig deilig å ha noe å glede seg til etter at sesongen var slutt. Det ble jo også en deilig varm sommerfest 1 juni. Tar gjerne en reprise neste år. Med eller uten ligagull…

Håper Liverpool trekker Real Madrid, så får Ramos føle Anfield etter hva han gjorde mot Salah og Karius.

@liverpoolian, det er faktisk et av mine ønsker, at vi vinner CL mot Real Madrid, vi trenger den revansjen.