Champions League 18/19

Så vi slår ut Real fra gruppespillet og hekter tidlig av City i ligaen.

En våt drøm. Men langt fra utenkelig

Takk :slight_smile:

Et av mine langsiktige ønsker er at vi skal slå United i en FA cup finale, 1996 nedturen sitter fortsatt inne!

Du må komme deg over dette tapet snart

:yum:

Det er ikke så enkelt! !!
Jeg har ennå ikke kommet over målet til Charlie George i - 71 mot Arsenal. Det gliset hans etter målet sitter i ennå :grinning:

Ble senest minnet på det her inne for et par ukers tid siden…

Vanskelig, den og FA cup tapet 1999 da den jævla oppskrytte cheaten, fotball Norges verste og meste falske øyentjener sendte oss ut ……….

Er det noen som veit om vi nå beholder det 6. trofeet på lik linje med det 5.? Eller er det sånn at det kun er hvert 5. trofe man beholder?:thinking:

Vi var det siste laget som fikk orginaltrofè til odel og eie når vi vant i 2005 tror jeg. Nå får man kun en kopi om man stiller ut

Har vel lite å si, pokalen er bare en manifestasjon av tittel og prestasjon.
For meg kunne den like gjerne vært i bjørk eller stein. Det er en CL-seier den representerer uansett.
Men “Big ears” er en fin pokal! :smiley::smile::laughing:

Denne regelene ble endret i 2008 slik at lag ikke lenger får beholde trofeet etter 5 titler eller 3 titler på rad. Klubbene som vant sin 5. tittel eller 3. tittel på rad før 2008 har fått beholde sine trofeer.

Slik det er nå beholder UEFA trofeet, men regjerende mester får en eksakt kopi.

Lagene som har fått orginale trofeer til odel og eie er Real Madrid, Ajax, Bayern München, AC Milan og Liverpool.

United er heldige da, de trenger bare å dra 55 kilometer for å se pokalen de vant i 1999:)

Alltid fint å se laget vårt på topp. Men den lista der er ikke verdt mye. Kilde? Kriterier?

Morsomt uansett kriterier…