Champions League

Enig👍

Bygge bygge bygge

På tide med resultater av denne bygginga. Hørt om denne såkalte bygginga i mange år no.

Chelsea fikk seg en på tryne. Det kan jeg like :smiley:

Atletico Madrid-Chelsea. 1-0.
Griezmann på straffe.

Vi var vel en av de mestscorende laget forrige sesong, med da tilnærmet lik tropp, i tillegg til salah, solanke, ox. Minus origi da når det gjelder angrep.

Firmino kommer alltid litt sent igang, men når han gjør, så er han ekstrem. Bare vent folkens, vi er enda i CL, og vi ligger heller ikke i nedrykksonen som det virker som her😋

Det vet jeg alt om ja. Jeg gikk med Liverpool-treningsbag i 1974… Er utålmodig selv jeg, men innser at kampen om å nå helt opp er knallhard. Vi har ikke annet valg enn å tro at Klopp og FSG kan ta oss til pokaler, med litt tid…

Satser på da, men svir lika masse kvar gang vi ikkje får da til.

Da tipper jeg på United-seier og gir de 25 mål i handikap!

3-0 til psg over bayern… Synger litt mer av dette resultatet enn halleluja-stemningen til utd.

Kjipt å se flere av topplagene levere, når vi sliter såpass som vi gjør. Skal jo sies at Bayern har vel så mye spillet som PSG, men kontringsfotball er virkelig i skuddet for tida. Samme kan sies om United, som er farlige på både kontringer og “tradisjonell innleggsfotball”.

Irriterende at vi egentlig også kan være gode på kontringer, men svikter totalt i avslutningsfasen, der det jo faktisk gjelder. I tillegg har vi ikke den defensive tryggheten eller superkeeperen som et par av disse lagene.

MEN det er en lang sesong, også i CL. Har vært lag som har imponert tidligere og falt av, og lag som har hanglet seg videre og helt til finalen. Det som bekymrer er vel at “samme kampen” utspiller seg gang etter gang for vår del, og i kombinasjon med det man ser andre lag levere i CL, så virker det tungt…

United er virkelig sterke i år,den som ikke tror på det bør kanskje revurdere det.
De har virkelig en sterk tropp,de blir å regne både i PL,CL og cupene.
Alt annet vil være et stort overaskelse.

Chelsea og City virker sterkere. Men jo, utd ser gode ut.

Mbappe er en MEGET god spiller og han er kun 18 år.Fortsetter han denne positive utviklingen,er han verdens beste fotballspiller innen 5 år.Vet ikke hvorfor dette ble et svar til dingus

Bare for å klargjøre:

Oser bayern/barca kaliber over csk moskva :joy: :joy:

Hva og hvem er denne ment for/til?

Forrige sesong så var vi bedre enn ManU, nå er de oss overlegne. Vi hadde godt tak på ManC forrige seong, nå er de oss overlegne. Hva har skjedd ?

Enkelt. De har forsterket der det var nødvendig å forsterke.

Tja. Den ene kampen der vi kan måle direkte fikk vi vår viktigste spiller utvist på en omdiskutert avgjørelse, mens City var heldige og fikk sin verste motspiller utvist på en heldig avgjørelse. Slikt er stang inn- stang ut.

Jeg baserer meg ikke på regelverket når jeg sier at avgjørelsen var tvilsom, jeg baserer meg på hva dommere gjør i praksis. Søndagen og mandagen etter utvisningen fikk vi bekreftet av avgjørelsen var tvilsom.

Vi var heller ikke veldig overlegne noen som helst i den perioden Mane var ute forrige sesong. Jeg tror det som har skjedd er at du sammenligner noe uten å ta med de faktorene som gjør det sammenlignbart.

4 av 5 PL-lag med full pott etter to runder, kan dette være sesongen engelsk fotball friskmeldes? Man har riktignok møtt varierende motstand, men seiere mot lag som Dortmund og Atletico Madrid lar seg absolutt høre