Champions League

Den kom raskt. Roma-Chelsea. 1-0.

At Chelsea sliter i Italia er helt ‘ok’ i min bok. :blush:

2-0 til pause.

Og United seiler videre på flakse-vinger. Via stolpe og keeper og i mål. De slipper unna straffespark mot.
Typisk.

jøss, atlectico ligger under mot Qarabag FK!
håper igrunn den spanske dominansen avtar litt og at vi får noen spanske lag ut av CL

Fabregas kommer for meg som en luksusspiller. God teknisk og god pasningsfot, men ingen mann å ta med seg i krigen. Null duellkraft eller taklingsstyrke. Er helt avhengig av at andre rydder opp.
Der kom også 3-0.

Roma gruser Chelsea 3-0

Dette lover bra.
Da kan vi kanskje håpe at Chelsea & Conte gir United & Mourinho skikkelig kamp til søndagen.
Begynner å bli en del tap for Chelsea.

Hvem møter vi i 16 dels finale? 2-er fra hvilken gruppe?

Laget jeg vil se i morgen: Karius, TAA - Gomez - Matip - Robertson, Can - Hendo - Gini - Salah - Firmino - OX.

Tror du får rett i 10 av de, men må bytte ut Hendo med Milner…

Har ingen tro på at vi får se Ox fra start dessverre, og jeg tipper Milner på midtbanen.

Blir trukket 11. desember. Gruppevinnere er seedet og man kan ikke møte lag fra egen nasjon eller gruppe.

Tottenham imponerer kraftig!

Om Tottenham skulle gå hen og bli gruppevinner så er jeg ganske sikker på hvilket lag som trekker Real Madrid i neste runde :anguished:

Hva skjer nå med Kane, Alli og Eriksen?

Det kommer til å flyte massive mengder penger i retning Tottenham og disse spillerne.

Det hadde vært svært typisk ja.

Real Madrid hadde kanskje passet oss bra?

Vi liker jo å spille mot spillende lag.

Blir vi nr to i puljen så møter vi med stor sannsynlighet Barcelona eller Psg i første utslagsrunde. Nr en i gruppen vår er vel uaktuell. Manchesterlagene og Tottenham er vel også uaktuelle? Da er det 50% sjans for Psg eller Barcelona. Viktig at vi vinner puljen, selv om vi kan få Real Madrid på den måten.

Real Madrid er i sportslig motgang nå. Begynner å bli hektet av i Spania. 8 poeng etter Barcelona.
1 poeng på to kamper mot Tottenham er ikke bra.
Laget scorer også lite for tiden.

Litt uviss på hvordan Leipzig gjør det i turneringa.
Men ryker de ut, så er kanskje muligheten for at Keita blir frigitt i Januar ? Mot en liten extra økonomisk kompensasjon.