Champions League

Man håper vel alltid på “enkel” trekning, for man vil jo komme så langt som mulig, men personlig er jeg sulteforet på storoppgjør. Maribor og Spartak gir meg samme følelsen som foran en EL-kamp. Man kan kun bli skuffet ved tap, og forventet tilfreds ved seier. Jeg gråter ikke over Real eller Bayern i neste runde. Jeg vil se oss måle muskler med de beste!

Gruer meg alt for mye til kampen i dag! Hvorfor kunne vi ikke bare avgjort forrige runde?!

Vi bør slå Spartak Moskva hjemme. Det er det ingen tvil om. Uavgjort bør vi i det minste klare, men Spartak er altså i god form, så vi skal vel heller ikke forskuttere en seier. Dette kan fort bli en 3-3 kamp. Jeg har tro på mange mål, men klarer ikke helt å slippe tanken om at Spartak vil straffe oss hardt bakover. Det blir i så måte spennende å se hvordan Klopp velger å sette opp laget og om vi får se et mer forsiktig Liverpool-lag om vi tar ledelsen.

Vi vinner gruppen og tar Basel eller Porto i neste runde.

Så krysser jeg fingrene for at Man.Utd trekker Bayern, Juve eller Real Madrid.

Haha Manchester United trekker aldri så tøff motstand, har vi ikke lært dette enda? Så kan fort bli omvendt, spesielt nå når Arsenal ikke er med og ikke lengre kan forhåndsbestille tur til München. Men tøft blir det uansett.

Så man utd har kjøpt både FA og UEFA nå eller? Siden de alltid slipper billig unna, og tydeligvis får enkle trekninger.

Spartak Moskva er ikke allverden på bortebane, de har ikke vunnet borte i gruppespillet. De klarte heller ikke å.slå Maribor på hjemmebane. Det blir en tøff match,men Liverpool vinner til slutt.

etter forrige kamp mot spartak kan jeg ikke skjønne at de skal kunne by på mye motstand, og nå har vi også hjemmebane, men for all del må vi ikke undervurdere.

“enkel” trekning i første runde, deretter er det samme hvem vi møter i de påfølgende for da er man så langt at man må slå de beste om man skal komme videre.

Kjenner jeg både gruer og gleder meg til i kveld!

Bare gruer meg jeg…
Føles som det er finale vi skal spille

Jeg gleder meg til kamp. Leste en plass at Spartak Moskva ikke hadde vunnet på bortebane i CL siden 2010. Hvor mange ganger de har deltatt i CL etter 2010 vet jeg ikke .

Tror ikke noe på at de kjøpt noen, men at de får svært enkle trekninger er det ingen som helst tvil om.

Er det noen som er mestere i å hjelpe andre lag i å komme ut av slike mønstre, må det vel være Liverpool? :slight_smile:

Skitnervøs.
Vi har slitt med dårligere spillere enn Promes, Ze R og Adriano.

De har sikkert noen som er gode på dødball også.

Føler meg ganske sikker om man sammenligner med andre lag som vinner gruppa siste 20 årene, så er det ikke mer heldige enn de andre topplagene i europa. Jeg må i hvert fall se bevis på det motsatte

Hvorfor så nervøse? Har vi ikke gode nok spillere til å ta hjem en seier mot Spartak på vår egen hjemmebane?

Kommer til å være bra kok på Anfield, kveldskamp og gruppefinale i Champions League.
Dette går veien :wink:

Er vel ikke så lenge siden det ble lagt ut en oversikt over alle gruppene Man Utd har hatt i CL. Mener å huske at det var ganske påfallende hvor “enkle” disse gruppene var. Men never mind

I dag er jeg overhodet ikke nervøs faktisk.

Jeg ser for meg et kampbilde med enda en «rar» formasjonsendring av King Klopp, hvor han setter på de riktige spillerne på de rette plassene. Vi kommer til å få en tidlig scoring og tvinger de til å komme fremover på banen. Deretter er det vidåpent for en ultrasugen Mané og de andre kommer til å fylle på de også.
Mitt tips er en svært støyete Anfield og et svært sugen lag som vinner 4-0.
Videre i CL tror jeg vi kan møte hvem som helst og slå alle. Det blir tøft som det skal være i CL, men drømmefinalen for meg er å slå ManC 2-0 i Kiev i mai!

Jeg gleder meg masse!!