Champions League

Quinsey Promes som har vært linket er vel kanskje den største trusselen offensivt som bør passes på.
Han er god.

Blir det noe sånt i kveld kanskje?

Litt lite pondus på midtbanen her vel? Tror midtbanen vil se annerledes ut. Can / Wijnaldum / Milner inn for Chamberlain.

Tror jeg ville spart Coutinho fra start. Ha en impact player med friske ben i 2. omgang?

Slike ting bruker å fungere som tidenes jinx mot oss dessverre…

Spartak kommer til å slite med,farten til Salah og Mané. Firmino har virkelig fått opp scoringsfrekvensen.

Interessant observasjon; 4 av 5 engelske lag vinner sin gruppe. Tottenham bl.a. med Real Madrid og Dortmund under seg. Det siste laget er Chelsea som tar like mange poeng som gruppervinner Roma. Det engelske landslaget vant også sin VM-kvallik-gruppe ubeseiret og med 8 poengs margin til 2. plassen. Engelsk fotball gjør godt om dagen.

Ganske ellevilt med 23-6 i målforskjell i gruppespillet. Så jeg måtte gå igjennom gruppene for å se hvor mye bedre enn de andre lagene vi har vært. Så jeg ble ganske overrasket når jeg så at PSG faktisk har 25-4 i gruppe med Bayern. Kunne jo blitt en ellevill finale om vi møtte de.

Mcateer ønsker seg Real Madrid i neste runde, og med analysen hans så er jeg helt enig med han. Real Madrid kommer ikke til å endre taktikk pga oss. De kommer til å gjøre som de alltid gjør og dette vil skape masse rom offensivt for oss.

Må si meg helt enig dette. Tviler på at de største lagene vil forandre så mye på taktikken, mens mindre lag som Basel og Porto vil nok gå defensivt til verks og lage mindre rom for oss.

Er det ikke nå på tide at Philippe lokker Neymar til Liverpool?

Nei, ville aldri hatt den oppblåste bleien i Liverpool.

Fant dette på Twitter.

Hadde det ikke vært for at Chelsea er Chelsea så hadde jeg syntes synd på de.

Kongekommentar fra Chelsea.no😆

Tror ikke han hadde orket å slite benken hos oss…

Når er CL trekningen i morgen?

Må time når jeg skal ta meg en veldig lang dopause på jobb… :joy::joy:

12.00.

Waxtap?

Shaktar?

Må jo si at jeg håper litt på Juventus. Hadde vært moro!