Champions League

Så man kan ikke ha flaks med trekning uten å ha FA og UEFA på lag ?

Sevilla blir ingen walk over for Manchester U. Liverpool klarte ikke å slå de i gruppespillet. 2 uavgjorte.
De er også inne blandt de topp 4 i den spanske ligaen akkurat nå.

Vi var heldigere enn Man Utd for en sjelden gangs skyld. La oss starte med å gruse Porto på Anfield. Kan fort være avgjort etter første kamp dersom de fire på topp har dagen.

Jeg holder Porto og Sevilla som jevngode, så både Liverpool og United var ganske heldige.

Ellers møter vi vel Porto borte først?

Solanke, Ings, Ox og Sturridge?

De andre fire spares sikkert til 5.runden i FA-cupen, mot Forest Green eller et slikt lag :sunglasses:

Ja, gruppevinner starter alltid borte:)

Ingen som kan svare om neste runde her inne??
Blir det ny trekning, eller er det allerede fastsatt hvem neste motstander blir?

11/12/17: Round of 16 draw
13–14/02/18 and 20–21/02/18: Round of 16, first leg
06–07/03/18 and 13–14/03/18: Round of 16, second leg

16/03/18: Quarter-final draw
03–04/04/18: Quarter-finals, first leg
10–11/04/18: Quarter-finals, second leg

13/04/18: Semi-final and final draw
24–25/04/18: Semi-finals, first leg
01–02/05/18: Semi-finals, second leg

26/05/18: Final (NSK Olimpiyski, Kyiv)

Det jeg lurte på var om de som gikk videre fra åttende dels finalene allerede var satt opp i ett fast oppsett til kvartfinalen. Men ser på hjemmesidene til UEFA at det trekkes 16 mars…

Om vi går videre så håper jeg på United i kvartfinalene, men da skal vi jammen ha flaks med trekningen:). Men først er det Porto selv om det føles som en evighet til vi skal spille kampen. Godt det er masse kamper i PL og FA-cup i vente.

Sevilla slår ut Manchester United.

@ignition klagde ikke; han påpekte det faktum at MUFC alltid er velsignet med gode trekninger. Det er mitt inntrykk i hvertfall😄 Sikkert en smal sak å kjøre en stat på dette. Forumet har mange flinke statistikere!

EDIT: leste ikke hele tråden før jeg postet. Sorry.

Selvfølgelig.

Vil si Sevilla har sterkere resultater enn Porto de siste fire-fem sesongene i Europa. Vi får satse på at ikke Firmino, Coutinho og Salah må hviles uansett :slight_smile:

Fantastisk at man blir kvitt tre av de 6 følgende lag allerede etter neste runde: Tottenham, Juventus, chelsea, Barcelona, Real Madrid, PSG.

Amen. Nå er det bare gjøre jobben selv. Hvis vi til og med kjøper en bra stopper til som kan brukes i cl, så har jeg troa

Lurer på om Porto også er fornøyd med trekningen…

Dette bør gå, mener Tjærnås.

Flybillett 5.mars er bestilt og betalt. Nå mangler jeg bare kampbillett, returbillett og damas godkjenning.

Ære være deg for at «konas godkjenning» er siste punkt. :joy::+1:

Får vi ut Chelsea, PSG og Manchester United, så er noen av mine hatlag ute av årets CL, så kan Real Madrid og Manchester City følge etter i kvartfinalen. Så møter vi Sevilla i finalen og tar hevn fra finaletapet i EL finalen i 2016. Mitt frømmescenario