Champions League

Hmmm… kanskje jeg må dra på den kampen selv.
Trenger du billett så si ifra :+1:

Fly ut fredag med Ryanair til Manchester airport
Liverpool - Newcastle lørdag
Liverpool - Porto tirsdag
Hjem onsdag med Norwegian

:heavy_check_mark:

Tenker vi satser på Basel i kvartfinalen. Alternativt Sevilla for revansj etter gruppespillet.
Skulle ikke dette skje, så Roma. Da kan Salah betale siste avdrag på overgangen, og samtidig gni inn hvem som var 2017s big bargin

Når legger Ving ut pakkene til Porto kampen? Det står bare tirsdag 12 desember på hjemmesiden deres

Når legges billetter til Porto ut? Er inne på liverpoolfc.com nå men finner ikke kampen.

Ser at CL spillerne må være inne i kveld før midnatt. Maks 3 endringer. Coutinho ut og Van dijk er vel grei i følge framsiden på .no men Sturridge ut og Ings inn må vel også fikses vil jeg tro.

Clyne må vel også registreres inn dersom klubben regner med at han blir skadefri i vår.

Kan Coutinho spille for Barca?

Siden han har spilt for oss, ikke sikker på dette.

Nei, for vi ble ikke slått ut i gruppespillet, så da kan han ikke registreres for CL spill hos dem.

Så dersom Barca og Liverpool møtes i CL finalen, må han holde med oss for å få gull medalje? :smile:

Stemmer det :joy:

Få Coutinho gullet om vi vinner CL i år, eller må man være i klubben når finalen vinnes?

Stoler på at @riis har oversikten :smile:

Det aner jeg faktisk ikke.

Så lenge han har spilt kamper er han vel kvalifisert?

hehe, skulle igrunn tro at han får det, han har kun spilt for liverpool i årets CL. Han ville fått det om han var ute med skade hele vårsesongen så hvorfor ikke når han har byttet klubb og ikke kan delta for sin nye klubb i cl.

Teller ned mot neste kamp i den eneste turneringen vi vinner denne sesongen​:innocent::innocent:

Litt overrasket over både meg selv og andre Liverpool supportere egentlig. Det har ikke vært veldig stor tro eller høye forventinger til oss i denne turneringen. Vi er liksom bare happy for å få bli med!

Når jeg tenker over det så er dette en optimal turnering for oss! Stort sett, om ikke alltid, så møter man lag som angriper og spiller offensiv fotball! Klubbene er iallefall flinkere til å angripe enn å forsvare seg. Vi har toppnivået til å kunne vinne CL og jeg tror vi blir det laget som når lengst av de Engelske klubbene. I tillegg kan vi slå lag som Real Madrid, Barcelona og Bayern Munchen om vi møter disse på veien. Juventus kunne blitt en seig og tøff kamp.

Jeg tror fint vi slår PSG også. Driter vi oss ikke ut mot Porto så er veien til finalen kort, så fremt Juventus ikke står klar i kvartfinalen.

Da setter man seg på flyet sammen med sønnen for å dra tell Porto og se på den neste kampen i CL - det gledes stort og man kjenner spenningen stiger :slight_smile:

Ikke noe dårlig lag man møter på onsdag. Ubeseiret i den portugisiske ligaen, og når de går videre fra gruppespillet i CL, så bør laget være fullt skjerpet.
Forøvrig så er det den tidligere Inter Milan spilleren Sergio Conceicao som er trener der nå. For de som husker han.
https://nr.soccerway.com/national/portugal/portuguese-liga-/20172018/regular-season/r41648/