Community shield city v liverpool 4-august ?

Noen som vet hvordan man kan kjøpe biletter ?

Ingenting på www.ving.no/liverpool foreløpig ser det som ?

En kompis kjøpte gjennom en facebook gruppe, men vil tro sider som viagogo også er en mulighet.

Skeptisk

Synd ikke Ving har noe opplegg her :frowning:

Ser det er flere nettsider som selger kampbillett/kampbillett & hotell når en tar ett Google søk, har ingen å anbefale/erfaring med disse aktørene, jeg også er ute etter billett til denne kampen, tips til en “sikker” leverandør av kampbillett taes imot med takk :slight_smile:

Vent litt gutter…!
Kommer tilbake med info senere

Her er den offisielle leverandøren utenom direkte fra klubben vår.
Sjekk liverpoolfc.com først, deretter her:

https://www.sportsevents365.com/event/?q=eq,279399

IKKE kjøp på gogo steder eller på Finn.no, eBay etc.
Det finnes billetter igjen lovlig til «riktig» pris, så ikke la dere lure!

Passer på dere :sunglasses:

Mvh,
Andy

Jeg tror generelt sett at folk gjør lurt i å sammenligne priser og være kildekritiske. Det er ikke nødvendigvis supermarkedet i seg selv som er skurken (altså f.eks. Finn). Det går helt fint å finne billetter der også, men da jo må jo selgeren være seriøs, hvilket mange er. Dessuten så opererer jo også seriøse AS på Finn, og det understreker poenget mitt.

Jepp, men ikke enkelt å vite hvilke selgere på FINN som er seriøse eller useriøse.

Ikke sikker på hva du mener her. Selvfølgelig er ikke HELE Finn.no svindel, men spesielt billetter til konserter og fotball er utsatt, så jeg ber folk være forsiktige.
Denne kampen her feks er det 0 grunn til å kjøpe «usett» på Finn da det er plenty billetter å oppdrive…
Dessverre er det useriøse på hver eneste kamp, så igjen, bruk linken over, så er du trygg.

Jeg mener akkurat det jeg skrev, og skriver det gjerne igjen :slight_smile:

For en KopForum-bruker er det egentlig ingen større grunn til å stole på deg enn en Finn-bruker.
Poenget er at man skal være kildekritisk, også til lenken du skrev.

Alle vet at det er mye penger i fotball og flere vil gjerne ha en stor bit av den kaken.

Har bekjente som har brukt svenske Gosporttravel,de var fornøyd.
Tenkte og prøve de selv😊

? Mener du dette?
Ingen større grunn til å stole på meg enn en ukjent Finn bruker?
:face_with_raised_eyebrow:
Lenken jeg skrev kommer fra supporterklubben selv, hvor de henviser til denne eller til lfc sine hjemmesider…

Jeg tror det @strakvrist mente var at det ikke er noen grunn til å stole mer på en tilfeldig kopforum-bruker enn en tilfeldig selger på finn.no. I tilfelle @andy vil man ha mange kildereferanser man kan benytte seg av (i tillegg til egne erfaringer for en del av oss). Dersom man finner en selger med like gode kildereferanser på finn.no så vil det være all grunn til å tro at man kan stole på denne selgeren.

@ChristianRiis
Du har en flott måte å få frem poeng på :clap:

Bruk gjerne finn.no og tilsvarende, men sjekk for Fowlers skyld referanser hos aktive og reisende forumbrukere før du betaler. Og du…du betaler selvfølgelig ikke noe til folk som ikke har sitt eget navn på finn.no osv. Balltre er billig, men det er fryktelig langt å reise til feks Finnmark for å gi noen litt deng :cricket_bat_and_ball:

2.500 kr minimum som LFC supporter, mens Man City slipper med 1600 kr!

Det var 1000 kr mer enn jeg har lyst å betale…

Akkurat det er en bekreftelse på at vi er en vesentlig større klubb enn de innenlands-bøndene fra Manchester!
Trodde det var feil når jeg så billettprisene, men nei, fått bekreftet at city får nesten 40% rabatt i forhold til LFC priser :rage::joy: