Drakter 2019/20

Jeg likern.

Mulig jeg er litt konservativ, men jeg liker ikke de hvite stripene.

Jeg synes årets drakter er en av tidenes fineste Liverpooldrakt.
Elegant og ren, med hvite detaljer og hvit trykk (var aldri fan av gult trykk på rødt). Kragen er også nydelig, med hvit detalj. Rødfargen er i en særklasse i år! Se nøye på den deilige drakta vår, er den ikke fin? :
image

Hvis den nye drakten ser slik ut som nevnt, så blir jeg direkte skuffet. De gule detaljene er tilbake, kragen er borte, og plutselig hvite stiper? Rødfargen ser vagere ut enn årets modell. Nei, den får tommel ned fra meg, iallefall sammenlignet med årets utgave. Men for all del, van Dijk kommer sikkert til å se ut som en milliard i den også :wink:

Det eneste jeg liker med forslaget er at det ikke viderefører kragen. Ellers er alt å foretrekke ved årets utgave. Synd om to år på rad med flotte drakter skal avløses av et tydelig skritt tilbake.

Fæl

Jeg liker.

Offameg… Med dette blir ikke NB et savn likevel… Vanskelig å se, men er vi her tilbake til den gamle rødfargen? :scream::cold_sweat: Drakten kan muligens «reddes» hvis vi fortsetter med årets rødfarge!

Er det mulig å få den i andre farger enn rødt? :slight_smile:

Hvis det blir denne kjøper jeg bare bortedrakt og 3dje drakt denne sesongen (pleier å kjøpe alle).

De stripene minner om drakten Liverpool brukte midt på 80-tallet?

14

Jeg liker den

Da kjøper jeg 2 hjemmedrakter for å veie opp…

Go for it.
Satser på at dette er fake news, og at hjemmedrakten blir uten hvite striper…

Enig, jeg avventer et år med å kjøpe nye drakter til meg og guttungen om den der blir årets drakt.

Kanskje alle tre draktene blir varianter av drakter vi hadde på 80-tallet?

Håper ikke det.
80-tallet var vel ikke akkurat en «høydare» når det gjelder stil og mote…

Skal visstnok være et lekket bilde fra draktannonseringen

Etter at new balance har levert 2 nydelige hjemmedrakter kommer de med dette…
Huff.

Kan faktisk ikke fatte og forstå hvorfor man skal hente tilbake de gule detaljene på drakten… forferdelig!! Håper også for all del at den nydelige rødfargen vi har hatt i det siste beholdes! Drakten er helt ålreit den, bare man beholder rødfargen og hvite detaljer!

Synes gult hører hjemme på drakten. Det gule på drakten representerer Hillsborough-flammene i logoen vår og er en flott måte å huske de 96 på.