Drakter 2019/20

New Balance har innsett at de mister draktrettighetene og tenker at de skal le sist?

Drakten tar seg bedre ut når den er på en spiller. Samtidig må jeg nok se den noen ganger til før jeg blir helt vant til den, men liker den bedre å bedre.

Den er direkte fæl

For et jævla syt!!!
Det er vår drakt og da er den fin, BASTA!!

Det fine med Ox er at vi endelig har en engelskmann på laget som faktisk snakker engelsk.

Men min kjærlighet for laget ble ikke mindre av å se de slik for å si det mildt. Det rett å slett varmer å kunne se hvor godt de går sammen.

Uff så trist med hvite striper.
Personlig foretrekker jeg fjorårets drakt som jeg synes er direkte vakker.

Det blir keeperdrakt på meg :heart_eyes:

Har aldri vært en som kjøper drakt hvert år, men denne drakten synes jeg er helt grei. Foretrekker i utgpkt helrødt, men fargen er fin.

Jeg liker drakten nå! Hvis vi først skulle ha striper og diverse på drakten så er det akkurat slik det bør være. En gang i ny og ne er det tøft å gå bort fra helrødt og linke til storhetstiden på 80-tallet.

Liverpool FC have revealed their new home kit for next season, with its design paying homage to the Reds’ most successful manager, Bob Paisley OBE.

The shirt is a tribute in the year in which ‘Sir Bob’ would have turned 100 and the long-lasting legacy he left at the club.

The kit features white pinstripes on the front of the shirt, inspired by LFC’s kit of 1982/83 when Paisley was at the helm and led the team to their 13th league title.

PA-1200757-e1498998546790-600x401

Dette er den fineste vi har hatt på mange år, synes jeg.

Flott drakt, en tviler på om @olave liker denne drakten pga stripene. Jeg synes den er fin, litt som i gamle dager, så vekker følelsen fra barne og ungdomsårene.

Den er ikke perfekt, men sannsynligvis den fineste drakten vi har hatt siden 80-tallet. Denne skal jeg definitivt kjøpe.

Trøya ble ganske bra når spillerne har den på.
Alisson har forøvrig fått rett nummer neste sesong. 1.

Hmmm
hvor tar Mignolet veien tro ?

Mignolet er nummer 22, det er Karius som har hatt 1.

Det har du rett i

Fantastisk stykke arbeid!