Drakter 2019/20

Alt du eier er grønt som dette?

Antar at dette er fordi du elsker alt det grønne og fordi @Jegaern er din venn? :slight_smile:

Slik ser tredjedrakten ut ryktes det:

Blir stilig når lysene under kveldskampene blir skiftet fra flomlys til blacklights :grin:

Litt skechy farge til oss men sinnsykt tøff drakt! :heart_eyes:

Logoene kunne vært røde da

Når blir andre- og tredjedrakten offisielt sluppet?

Liverpool FCs første hjemmedrakt var blå. En flott hyllest dette .-)

Noen som vet noe mer om 2/3 drakt? Finner ingenting på nett. Kommet noe dato?

Da er du kanskje homofil.

Muligens bifil.

Ha ha, men jeg er ganske sikker på at Alisson hadde takket nei til et slikt tilbud.:joy:

Hvordan i all verden kan du tro det? :sweat_smile: Han har jo ikke sett meg i den drakta enda :sunglasses::joy:

Haha, absolutt ikje :wink:

Same old story i år som i fjor, keeperdrakt utsolgt etter første dag og ventes inn før eller senere/aldri. AMATØRER.

Noen som vet om en butikk/nettside som selger 18/19-drakten. Utsolgt overalt. Spesielt i M/L.

Gratulerer med CL gull alle mine røde venner. Håper alle hadde en herlig feiring i natt. Jeg lurte på om noen her vet om man vi kan få tak i denne på på Kopshop. Hvis ikke, er det noen som er i Liverpool som kunne kjøpt den her for meg i strl. M til meg?

KopShop her i Norge har den jo! Ihvertfall i XL og større. Nå er disse draktene så trange i størrelsene at om du bruker L til vanlig, vil ikke en XL virke for diger. Jeg måtte ha en i går, og bestilte med tallet 6 på ryggen. Lurte på navnet “Big Ears”, men det ble kun tallet 6.
KopShop

Ja, ser de har den :slight_smile: Problemet er at jeg nok er mer en M enn L. Frykter at XL blir i største laget.

Den er jo ikke i butikkene i Liverpool ennå. Som steviegbellamy skriver, er de amatører på å tilfredsstille publikum. Å være utsolgt på ei drakt er en dødssynd. Tenk de store pengene Real M og Barcelona gjør på trøyesalg. De kan vel nærmest fullfinansiere kjøpet av en Galactico bare på trøyesalg!
Den nye keeperdrakta burde forlengst ha vært tilbake i handel.
Men å trykke opp et stort antall seiersdrakter før den var et faktum ville vært rimelig dust.

Jeg er irritert på at man ikke en gang fikk kjøpt 18-19-trøya med CL-merker. Kun PL-versjonen tilgjengelig. Det er også amatør!
Den nye med gullskrift er jo 19-20-drakta.