Drakter 2019/20

Mangler bare den nye LFC drakten ser så hadde jeg gitt 10 av 10 poeng😉

Den drakta hadde ikke fått være lenge på ho…

Lurer litt på hvorfor klubber ikke starter sine egne merch selskap som produserer klær til klubben. Problemet er vell å få innpass inn i sportsbutikker osv, samt høye startkostnader. Hadde vært meget interessant å sett om det i det hele tatt var noe å tjene på dette.

Nike/Adidas osv får jo mye reklame på kjøpet ved produksjon av trøyene, så hadde også vært interessant å sett om de gikk i pluss ved salg av trøyer, for da er det jo egentlig gratis reklame for merkene.

Den nye bortedrakten var rett og slett griselekker!! Spørs om det blir min første bortedrakt på leeenge!

Ja, jeg liker den mye mer enn årets hjemmedrakt.
Men jeg ser det finnes noen likheter her.

Både Salma Hayek og den nye hvite drakten er rålekre! Men tror jeg hadde satsa på sistnevnte🙂

Fikk den svarte keeperdrakten av kona da den ble lansert. Lurer på om jeg kanskje må ønske meg bortedrakten til bursdagen. Lekre drakter kommende sesong!

Tja, nå er jeg glad i fotball, men jeg hadde nok ikke valgt det samme som deg :joy:

Veldig enig. Omtrent første gang i løpet av 25 år som supporter jeg ville vurdert bortedrakt fremfor hjemmedrakt.

Er mye rart her inne, takke nei til SH, takke nei til 30mill.

Noen ganger så virker det som at survival of the fittest ikke har slått til sterkt nok

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

bilde

Hayek var strøken, men begynner å trekke på åra.

Takke meg til Alison Becker!

Ligna den ikke mer på Englands?

Syns det er sjukt at det eksisterer så vakre skapninger av det motsatte kjønn. Ikke den første og garantert ikke den siste.

Herregud å gamle dere er.

Når ei dame setter deg helt ut av fatning glemmer du henne ikke. Ikke umulig at det siste jeg mumler med ett snev av hukommelse før demensen sender meg i totalt mørke er Salma…saaaaalma (så litt gal manns ralling) Gone.

For de som frykter for demens:

Jeg er så utrolig spent på 3. drakta. Har jo knapt sett et bilde av den.

Jævlig nøgd med den nye drakta :metal:

Fin drakt, men den må byttes ut med et 7 tall om en sesong eller to.:joy::rofl: