Drakter 2019/20

Tenkte på det…og det gjør jeg gjerne…eventuelt bytter til nr 1. :smiley:

Im in love!!!

BLÅ BIRD?? :nauseated_face::face_vomiting:

300px-Mountainbluebird30

Ha den i verste fall grå eller hvit da… men ikke lyseblå. Klubblogoen skal ikke køddes med mener jeg…

Vi hadde også blå logo/liverbird på bortedrakta i 2001/02 og 3. drakta i 2002/03 (samme drakt).

Og i gamle dager også?

Jeg tror ikke vi har hatt blå liverbird før 2001, men det var blå detaljer i logoen i de to foregående sesongene.

Så vidt jeg kan se fikk vi den første drakta med noe annet enn rød, hvit eller gul logo/liverbird i 1993.

Jeg ser ikke problemet med litt blåfarge på draktene våre. Jada Everton er blå, hvem bryr seg?

Er den liverbirden blå :thinking: Kanskje jeg er fargeblind :sweat_smile: Ser ut som en farge som kun kvinner kan det egentlige navnet på, men nærmere grønt enn blått i mine øyner :sweat_smile:

Forøvrig et design på nivå med noen av de ufyselige 2 og 3 draktene fra 90 - tallet.

Designen ligner på en eller annen drakt Chelsea hadde som bortedrakt før. Rett og slett horribel. Tviler på at den blir noe salgssuksess.

Er det noen som har hørt noe om når det kan være mulig å få tak i keeperdrakten igjen? Fullstendig umulig å finne noen som har den igjen…

Fikk sjekket med en jeg kjenner som driver sportsbutikk! Han sa det var forventet ny levering først i Desember… Utrolig talentløst å ikke klare å levere bedre enn dette av NB!!

Ja, her har de feilvurdert markedet.

Det dummeste de gjorde var jo å lage en fin drakt som alle vil ha. Skulle holdt seg til litt kjedelig keeperdrakt så hadde de ikke fått disse problemene.

Det er forsåvidt en drakt jeg også gjerne vil ha til sesongstart så hadde satt pris på om de fikk fyrt opp symaskinene litt tidligere.