FA-cup 2018

3-1 om dette står så må dere bare sjekke ut Arsenal fan TV senere

Er det lov å håpe på en gammel klassiker i finalen?
Liverpool vs. Nottingham Forrest i finalen hadde vært noe… minner fra tiden med tippekamp på NRK, og da Forrest var vår argeste rival… :slight_smile:

Huff Jordan S lager spenning. Synd for Forrest og Jordan smith hvis dette ikke holder

DT er en fantastisk mann! Han får meg alltid i godt humør:)

Han er jo et kjempetroll😂

Adios Arsenal. 4-2 til Nottingham.

Selv om det gagner Liverpool bra at Arsenal er utslått av Fa cupen, så synes jeg synd på Wenger nå.

Synd å si det, men Wenger er passé

Jepp. Er nok sant. De gjør det dårligere jo flere gode dyre spillere han kjøper

Sjekk markeringen på 1-0. Helt utrolig på dette nivået https://m.youtube.com/watch?t=319s&v=X24afHnyHGo

Enig i den, men vil hylle Wenger som er PL sin lengstsittende manager. Han har gjort det meget bra i Arsenal og hentet mange fantastiske spillere til Arsenal.

For oss var nok Arsenal sin exit veldig positivt. Wenger er nå presset til å gjøre alt han kan for å vinne Mikke Mus-cup, noe som gjør at han stiller ett meget sterkt lag i kampene mot Chelsea. Chelsea må muligens svare på dette.

Her braker neppe to B-lag sammen, og slitasjen blir voldsom denne måneden for lagene.

Så får plakatene med “Wenger Out” og bannerne som flyr over Emirates med samme innhold, bare gjøre situasjonen enda verre der borte. Jeg synes ikke Wenger fortjener det, men samtidig burde han trukket seg tilbake i sommer. Han dro det litt for lenge, og Arsenal er nå en klubb som virkelig sliter med å holde fortet helt der oppe.

Hvordan gagner det Liverpool bra at de er slått ut ?? Nå får de jo færre kamper utover våren, noe som bare vil være til Arsenals fordel i PL. Og er det et av topplagene jeg ønsker at Liverpool skal trekke i FA-cupen er det Arsenal.

Støttes helt klart!

Færre sterke lag å kjempe mot I Fa cupen, og Arsenal har gjort det bra der de siste årene. Vi Liverpoolsupportere er sultefôret på trofeer nå, og Fa cupen er en tittel jeg kan tenke meg. Så flere sterke konkurrenter vi kan bli kvitt desto bedre.

Dette tapet styrker Arsenal sine sjanser for 4.plass.

Vi må uansett slå to av topp 6 lagene for å vinne, så spiller liten rolle at akkurat Gunners er ute.

Enig i at et trofe hadde vært topp.

God stemning blant Tottenhamfansen nå, som har lansert sin St. Nottinghams Day.

Has Wenger been at Arsenal 4-2 long now?

:joy::joy::joy:

Satser på hjemmekamp også i neste runde. Kanskje en gammel klassiker i et oppgjør mot Coventry eller Nottingham Forest…

1 SHEFFIELD UNITED
2 WATFORD
3 BIRMINGHAM CITY
4 LIVERPOOL
5 BRIGHTON & HOVE ALBION OR CRYSTAL PALACE
6 PETERBOROUGH UNITED
7 AFC BOURNEMOUTH OR WIGAN ATHLETIC
8 COVENTRY CITY
9 NEWPORT COUNTY
10 HUDDERSFIELD TOWN
11 YEOVIL TOWN
12 NOTTINGHAM FOREST
13 NOTTS COUNTY
14 MILTON KEYNES DONS
15 MANCHESTER UNITED
16 WEST BROMWICH ALBION
17 ROCHDALE
18 TOTTENHAM HOTSPUR
19 MIDDLESBROUGH
20 FLEETWOOD TOWN OR LEICESTER CITY
21 HULL CITY
22 CARDIFF CITY OR MANSFIELD TOWN
23 MANCHESTER CITY
24 SHREWSBURY TOWN OR WEST HAM UNITED
25 WOLVERHAMPTON WANDERERS OR SWANSEA CITY
26 STEVENAGE OR READING
27 NEWCASTLE UNITED
28 MILLWALL
29 SOUTHAMPTON
30 PRESTON NORTH END
31 NORWICH CITY OR CHELSEA
32 CARLISLE UNITED OR SHEFFIELD WEDNESDAY

Inntil Liverpool har etablert seg i toppen føler jeg det er langt viktigere å kvalifisere seg til CL ( selv om jeg også ønsker at LFC skal vinne noe igjen ). Og det blir langt vanskeligere når Arsenal har færre kamper på våren.