Fantasy PL 2017/18 sesongen

0.5 dyrere enn jeg trodde. Velges ikke først på laget tror jeg.

Hvordan får man satt opp nytt lag? Fantasy-fanen på premierleague.com tar meg bare tilbake til forrige sesong… Noe knapp for å sette i gang med ny sesong som jeg ikke ser?

Tror ikke de åpner opp før en uke eller to før sesongstart.

De åpner denne uka :slight_smile:

Salah og Cout like dyre. 9 begge to.

Firmino spiss og 8.5. Kan like den.

Ikke i gang enda. Starter opp i løpet av uka.

Da er det i gang :slight_smile: 12,5 for Kane, 9,5 for Alli… Hmmm

Kane er vel prisa riktig i grunn. Kan kombineres med Firmino til 20.

Ja tør rett og slett ikke annet enn å ta han med. Tipper Kane, Firmino, Jesus på topp…

Mane og Coutinho er verd mer enn Pogba =)

Newcastle kan være et aktuelt lag å se etter billige backup-spillere fra.

Lascelles, Clark og Dummett er alle forvarsspillere som spilte masse for dem sist sesong og koster 4.5. Lascelles er også kaptein, og Dummett er sammen med Shelvey visekapteiner.

På midtbanen spilte Shelvey, Diame, Atsu og Gouffran mye og alle 4 scora 5+ mål, Shelvey koster 5.5 og de tre andre 5.0. De har også Matt Ritchie på midtben, koster 6.0, spilte 48 og scora 16 for dem sist sesong.

I angrep har de Dwight Gayle (koster 6.5) som spilte 34 og scora 23 sist sesong og Ayoze Perez (koster 5.5) som spilte 41 og scora 12.

Har kjøpt Clark. Spilte flere minutter enn Lascelles forrige sesong og fikk betydelig færre gule kort.

Flott post.

Tips til billige stoppere?

Kommer nok til å endre 100 ganger før sesongstart, men her er mitt midlertidige lag.

Heller Sanchez enn Kane for 12,5mill?

VVD! Kun 5,5mill😉

Har laget en liga på fantasy for forumet nå!

Meld dere inn med denne koden:

138205-79021

`

We understand the deal that was agreed in principle yesterday will be kept in-house by both Liverpool & RB Leipzig for another 10 days #LFC

@chris78williams