Felles VIP tur til Anfield Liverpool-Huddersfield 28.10.2017

Jeg har vært så heldig å vært på Anfield mange ganger, men registrerer at flere aldri har fått den muligheten men kanskje har lyst??
Jeg inviterer herved dere til å være med på en kamp på Anfield til høsten når sesongen er i gang igjen.
Jeg ordner med billetter til dere som ikke får tak i dette, samt et hotel vi kan bo på og transport fra flyplassen t/r hotellet.
Jeg kan påta meg reiseleder ansvaret, slik at transport og kamp er i orden, og evt fikse felles middag inne på stadion i en av loungene…

Kult med kommentar på om dette er interessant?
Snakket så vidt med en kompis om dette i går og han har vært med meg på andre arrangerte turer, så han skrev seg på med en gang!

Lyst til å være med til Anfield og se gutta valse over en motstander live?
Jeg tenker september/oktober en gang…

Selvfølgelig kan alle melde seg på. Det er ingen kriterie at man ikke har vært på Anfield før…
Bare du er supporter av verdens vakreste klubb, så er du med😎

Du er en pussig skrue og en friskus, @andy. På halvparten av innleggene dine skjønner jeg ikke hva du snakker om og på resten vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte.

Dette innlegget er derimot lett å reagere på. Det er beint ut en sabla godt idé!

Alt har selvsagt sin pris - både økonomisk sett og tidsmessig. Slik jeg kjenner forumet så er vi alt fra unge studenter til småbarnsforeldre og gretne, gamle gubber. Det kan derfor være vanskelig å få samlet en stor tropp som har tid og råd til noe slikt. Akk, det viser seg jo vrient for @smoltz69 bare å arrangere et pubtreff.

Men initiativet ditt er absolutt prisverdig og jeg håper det lar seg gjennomføre. Jeg er ikke avvisende til turen selv, om det blir noe av :slight_smile:

PS: Ble det ikke arrangert forumturer tidligere, eller er det bare noe jeg har fått for meg?

Er ikke snauere enn at jeg svarer meg selv:

http://www.liverpool.no/arkiv/nyheter/bli-med-pa-forumtur_-37847/

Nederst i denne artikkelen kan man finne linker til flere tidligere turer. Tydeligvis så var det ofte forumturer for noen år siden. Mon tro hvorfor de sluttet med det.

Jeg er i hverfall intressert i en ny Anfield tur, ingenting er som å komme til fotballens mekka.

Lucas?

Jeg er med.
Vi bør nok holde oss unna samtaler om enkelte spillere, men det går seg nok til.

Kan jo evt møtes under Supportercupen i sommer, for da skal det feires en trippel.

Her er påmeldte:
Listen oppdateres så fort det kommer nye…:+1:

1. Andy
  2. Frank
  3. Dingus
  4. Liverpoolian
  5. Leakless

Kjempe flott @andy.:clap:
Jeg er med :soccer:

Skaffer du billett, og det blir tidligst i andre halvdel av september, så blir jeg med.

Her er påmeldte:

Andy
Frank
Dingus
Liverpoolian
Leakless
Topkop
Olave

7 stk så kjapt?? Wow, bra👍

Greier Max 20 billetter, så da er det “fullt”.

Jeg ble veldig lysten på dette! Vi har allerede sesongbilletter, men hotell, middag ect er veldig interesant! Spent på hva du kommer opp med :smiley:

Med om det passer :+1:

Her er påmeldte:

Andy
Frank
Dingus
Liverpoolian
Leakless
Topkop
Olave
Fjompen
Zevs

Greier Max 20 billetter, 9 tatt, 11 ledig👍

14 juni kommer terminlisten for neste år, så da kan vi kjapt få en oversikt over datoen som er aktuell for oss👍

Vil også gjerne være med. Har selv tilgang på egne billetter men vil gjerne være med på annet sosialt. Kan muligens avse 1 billett ved siden av meg dersom det skulle være behov.

Hvor er disse billettene forøvrig? Må innrømme at jeg ikke er så gira på å sitte på f.eks ARE.

Her er det mye rart samlet på et brett.:joy: Dette kan bli vilt med alle disse på tur…

Flott tiltak- jeg er med :grinning::grin:Med forbehold om valg av dato …

Andy
Frank
Dingus
Liverpoolian
Leakless
Topkop
Olave
Fjompen
Zevs
Redbird77
Marcellus