Felles VIP tur til Anfield Liverpool-Huddersfield 28.10.2017

Hei igjen!

Litt mere info:

Jeg er en privatperson, som fikk denne ideen i går.
Jeg arrangerer dette for sosiale grunner og IKKE for å tjene penger på dette. (Men tar gjerne en øl fra hver enkelt).
Jeg lager et opplegg og tar på meg reiselederansvaret, men får selvfølgelig hjelp av Liverpool fotball klubb også👍

Det som er sagt er at det skal være en kamp i høst, vi må bare få oppsettet for kampene først den 14. Juni før vi velger dato.
Når det er klart vil jeg snakke med klubben (vi får velge billetter først) for å bestille billetter til oss. Vi kjøper IKKE billetter på svartebørs, men KUN fra klubben.

Vi har 8 forskjellige steder å velge på, men personlig velger jeg å se an hvor mange vi blir FØR et valg om hvor gjøres.

Slik jeg ser det er det 2 steder jeg synes er aktuelt:

1. En egen privat VIP lounge som gir oss VELDIG spesiell plass, og en helt egen boks som kun vi har tilgang til, samt setene foran boksen.
    Denne har helt klart sine fordeler, men er også den dyreste løsningen.

2. Boot Room Restaurant.
    Her er det som ovenfor en egen plass i restauranten, men er ved museumet til klubben, så man får skikkelig feeling av å være inne i det aller helligste👍
    Her er det fryktelig mye inkludert i billetten, og Phil Neal, John Barnes eller en av de andre gamle gutta er sammen med oss før kampen, noe som er gøy🏆
    Det følger med billetter til Museet, mat osv før kampstart og noe å spise etter kampen også. (Gjelder begge alternativer).
    Jeg var på denne nå nylig og den kan anbefales på det sterkeste.
    Den er ikke av de dyreste alternativene, men man får mye opplevelse for pengene synes jeg…

Totalt 20 personer “orker” jeg å “passe” på, så vi får kjøre første mann til mølla prinsippet…

Dette er ment som et årlig event, så de som er med første tur, har forkjøpsrett på senere turer også⚽️

Trenger noen referanser ang dette kan man ta kontakt med:

Tore Hansen
Daglig leder
Liverpool FC Supporters Club Norway

M: +47 40403398
E: [email protected]

Her er linken til billettene:

Bla litt igjennom og se hva dere synes er interessant.

Husk: når vi bestemmer dato, kamp osv, så er dette bindene fra hver enkelt. Jeg har IKKE mulighet til å kjøpe billetter til folk som ikke kommer.

Da gjenstår det å si takk til alle som allerede har meldt interesse, så får vi se hvor kjapt dette fylles opp, men regner med det er fullt før Crystal Palace kampen…

Gleder meg, og dere skal vite at jeg KAN arrangere slike ting, så dere er helt trygge under oppholdet…

YNWA
Mvh,
Andy👍

Jeg har veldig lyst å si ja, men er det da gitt at jeg må uansett dato? Hvis ting passer til aktuelt tidspunkt, så er jeg gjerne med! Herregud så gøy det hadde vært

Dette høres jo meget interessant ut. Om vi går for en privat VIP lounge løsning så er jeg selvsagt med!

Vanskelig å sette av tid nå, så jeg må ha mer detaljer om tidspunkt før jeg kan si ja med 100% sikkerhet.

Ingenting er bindene FØR vi har valgt dato, kamp osv…
Nå registrerer du/dere her fordi du tror du kan og vil gjerne være med, så når Liverpool har sagt ja til våre ønsker en gang i juli når billettsalget starter, så har du da 24-timers tenketid. Ja betyr JA, og du betaler da billetten med en gang. Nei, betyr jeg kan ikke være med og er inneforstått med at noen andre får plassen din…

Igjen, første mann til mølla prinsippet, men ingenting er bindene FØR en gang i Juli…:+1:

Skal jeg skrive opp dere to siste? Stamy og elpatrone?

Skriv gjerne opp meg også, hvis det stadig er plass. :slight_smile:

Greit gnafs👍

Andy, skriv gjerne opp meg også. Dette kan jeg ikke gå glipp av.

Andy
Frank
Dingus
Liverpoolian
Leakless
Topkop
Olave
Fjompen
Zevs
Redbird77
Marcellus
Stamy
Elpatrone
Gnafs
Smoltz69

15 plasser “tatt” 5 ledige👍

Skal si dette ble populært, kan bli en spennende gjeng på tur, hvertfall på pubben :joy:

Fantastisk bra tiltak! Dette har jeg veldig lyst til å være med på, men er litt usikker på om det lar seg gjøre. Forstår jeg deg riktig at jeg kan melde meg som meget interessert nå og så får jeg heller dessverre melde avbud når datoen for kamp velges? I så fall - skriv meg gjerne opp!

Gode Fowler hvilket tiltak! Og jeg som aldri har vært på Anfield. Jeg MÅ jo med her, men, - alltid det sabla men`et. Jeg er sprengt til høsten. Jeg vil gjerne melde meg på her nå, men jeg vet rett og slett ikke om det går…

Hva tror du Andy? Er det mulig å henge med inntil man vet mer om dato passer?

Hva mener du? Du kan vel sette av en helg til høsten? 1 helg??
Eller jobber du så mye at livet ikke har åpninger for gode minner?
Jeg kan skrive deg opp, så får du ta valget i juli når billettene er klare, Ok?

Andy
Frank
Dingus
Liverpoolian
Leakless
Topkop
Olave
Fjompen
Zevs
Redbird77
Marcellus
Stamy
Elpatrone
Gnafs
Smoltz69
Jefferson
Tunkvalo

Three to go👍

TAKK! Du har selvfølgelig rett. 1 helg!

@andy. Ditt strålende tiltak er møtt med hyllest og jubel. Skriv opp meg også. Tror det er et ekstraordinært behov for en doktor på denne turen.

Vist jeg vinner i lotto så slenger jeg meg med

Jeg blir gjerne med, men med et lite forbehold på dato.

Lotto? Koster ikke rare greiene… er du med?

Fantastisk respons!
Nå er det faktisk kun 1-en plass igjen!!!
Dette klarte vi på under 24 timer​:+1::+1::+1:

Andy
Frank
Dingus
Liverpoolian
Leakless
Topkop
Olave
Fjompen
Zevs
Redbird77
Marcellus
Stamy
Elpatrone
Gnafs
Smoltz69
Jefferson
Tunkvalo
Dr_ceegan
Emre_can

Kun 1 plass igjen​:+1::+1::+1:

Jeg vil nok anbefale at man fortsatt kan nevne seg som interessert, da jeg tviler på at alle 20 faktisk har mulighet når endelig dato er bestemt. En venteliste, kanskje? :slight_smile: