Felles VIP tur til Anfield Liverpool-Huddersfield 28.10.2017

Det varriere litt, jeg kan godt gjøre litt reserch for deg. Vi brukte han da vi dro på firmatur til Liverpool, da var vi ca 25. (Sjefen mente det var viktig å vise de ansatte hvor han egentlig dro i helgene, og hvor han fikk engasjement hans fra)

Ellers har jeg reist med Frode det det var så mange som 35 på tur. Total kost per person har vert på ca 10000 (hotell, fly, billetter, transport + en overraskelse) det er litt dyrere en ving, men slipper du en ferie dag så tjener du jo inn en del + alt er lettvinte og greit.

Jeg kan ta en rask tlf til Frode å høre om det er mulig å få til, hvis det er det så sender jeg deg hans kontakt info så kan du ta det videre derfra og vurdere om det er den beste løsningen for turen.

Forøvrig vil jeg påpeke at jeg hyller engasjement ditt, å håper turen blir en realitet :smiley:

Takk fjompen!

Ja gjør det👍

Jeg sendte akkurat en forespørsel til Widerøe selv, de har jo ganske små fly og jeg tenker hvis man kunne ta charter fra Torp direkte til Liverpool feks, med Liverpool supporterende piloter som kunne vært der å ventet til søndag formiddag, så ville det vært superkult.

Mener Widerøe har noen av de dash-100 maskinene som det er plass til 39 på.

De ringer meg i løpet av dagen, så får vi se hva vi får til.

Anbefaler dere som ikke har rukket å skrive dere inn på listen om å gjøre det raskt. Skulle det være slik at vi som eksklusiv gruppe på 20 fikk chartret et fly direkte, så vil vi spørre Liverpool om flere billetter, eller evt selge ut de andre setene til andre supportere som da ikke reiser med oss…

Vi skulle også få noen premier av Liverpool Supporterklubb, som vi kan bruke som premier i quiz eller annet under reisen👍

Bra engasjement fra vår supporterklubb​:+1::+1::+1:

Fly er ikke nødvendig for min del. Bor sør i England, så jeg får heller se frem til en langtekkelig togtur.

Tror uansett ikke det vil være noe problem å få solgt flere seter om bord. Er jo ikke akkurat få som reiser over. :slight_smile:

Ser at dette kanskje var litt “mye” å ta på seg, men dette skal vi få til👍

Billetter til kamp på VIP er ikke noe problem, så får vi se hvor mange som trenger full pakke, med fly, hotel og billett.

Regner med noen ønsker billetter mens andre kanskje har billett men ønsker fly?

Uansett så lager jeg et opplegg som passer de fleste…:trophy:

YNWA

Tipper “Sjefen” er deg selv :wink:

Tenk deg hvor vilt det kan bli når du skal passe på den ville gjengen her i Liverpool by på nattestid.

Mormor og de 8 ungene​:anguished::grimacing::joy::joy::joy:

Det blir neppe Jesus og de 12 dispiene på tur.

Andy Baba og de 20 røverne😉

Jeg har fått et tilbud fra Widerøe, og skal snakke med et par brokere også.
Samtidig har jeg undersøkt Norwegian til Manchester, men det koster mye p fly med Norwegian, og er lite fleksibelt, så jeg håper vi kan finne en bedre løsning selv…
Jobber videre med saken👍

Er det noen som vet om det er faste kampdager i hver sesong for oss? Altså, når sesongen starter, begynner vi alltid med hjemmekamp og så annenhver kamp borte/hjemme etter det?
Det jeg prøver å finne ut er om det ALLTID er hjemme kamp feks 1 og 3 helgen i oktober?
Da kunne vi evt kjøpt rimeligere flybilletter allerede nå, hvis vi visste når hjemmekampene var… Anyone?

Sorry, terminlisten trekkes av en datamaskin før hver sesong…

Landslagene spiller VM kvalik i oktober.Husk det @andy😀

Vi leier oss en båt så får vi tid til å drikke og bli kjent hele veien :joy:

Norwegian har utreise fredag 6/10 til 349,- og hjemreise mandag 9/10 til 962,- Problemet er at vi ikke vet om det er kamp.

Kanskje vi kan få leid en slik båt billig? Lett plass til 20 personer.

Det kommer til.å bli et skikkelig haraball I Liverpool til høsten når 10 - 20 gærniger fra Norge inntar byen med brask og bram.

…og her er vi inne på VIP loungen😂

Denne turen kommer til å bli et minne for livet for alle som ønsker å bli med, gleder meg til tur allerede.