Felles VIP tur til Anfield Liverpool-Huddersfield 28.10.2017

Foreløpig venteliste:

1. Joda
  2. Hattrick
  3. Bundyjr
  4. Lovren
  5. Agakadabra
  6. Digger

Sett meg på ventelista du :wink:

Jøss, her på forumet får man ikke lenger “tomler” eller “likes”, men “kjærtegn”…Høres høyst tvilsomt ut!

Jeg bekrefter forøvrig min deltakelse, andy!

Jeg er spent på om det er fredag-søndag-tur, eller hva det blir. Jeg er lærer og andre styrer avspaseringene og feriene mine.

Greit å vite det som leakless påpeker ja. Er det mulighet for at denne kampen kan bli flyttet?

Dette var skuffende!

Datoen som ble valgt passer meg dessverre dårlig. Er i Kina fra 20.10 til 28.10, så jeg må dessverre trekke meg (om dere ikke blir enige om at vi reiser tidligere eller senere).

Ja det kan den, men det får vi ikke vite før i august/september dessverre.
Jeg satser på å reise bort fredag og enten sent fly søndag eller tidlig mandag for å holde hele lørdag og søndag åpen. Blir dette feks en tidligsendt TV-kamp kan den fort flyttes til søndagen rundt lunsj tider…

For de som måtte trenge det, kjøp avbestillingsforsikring for 100kr så slipper du å bekymre deg om det skulle bli noe tull…

Hei!
Ja det skjønner jeg. Satser du på å ta deg feks et sent fly ut søndag, med sen retur søndag eller?

Kan sikkert få flytta litt arbeidstid så jeg kan ta ett ettermiddagsfly fredag, og må nok hjem søndags kveld.

Får forøvrig ikke timeplanen 17/ 18 før 23. juni.

Noen som vet hvordan man sender personlig melding til flere samtidig??

Vist du går innpå der man sender meldinger så skal det gå ann å legge til så mange som man vil. Funket hvertfall for meg.

Ok, mulig jeg er litt treg i nøtta i dag… hvor sender man meldinger??

Vist du er på PC så trykker du bare på profilen din oppe til høyre, så er det et brevsymbol der.

:grimacing::flushed::sleeping::roll_eyes:
Takk, du fikk meg “i gang”.

Mulig at det kan bli mandagskamp? Dersom jeg bestiller fly tidlig, vil det bli fra fredag til mandag. Da er det ikke noe problem med kamp på lørdag eller søndag iallfall.

NB!!!

Jeg har nå sett litt nærmere på kampoppsett. Jeg har også sendt personlig melding til de første 20 på lista.
Hva vil dere helst se?
Valgene er:

Liverpool-Manchester United 14.10
Liverpool-Huddersfield 28.10

Jeg MÅ ha tilbakemelding raskt så jeg får bestilt VIP loungen til oss. Spesielt ManU kampen blir utsolgt raskt…

Gleder meg som f…!
Andy👍

…11 august vet vi eksakt dato og spilletid da TV selskapene har gjort ferdig sine pic for september og oktober.

Har noen mottatt personlige meldingen jeg sendte? Sendte kopi til meg selv, men har ikke fått den…

Jeg har fått

Strålende! Da lurer jeg bare på hvordan jeg ser svar. Kommer det på Mail eller kun melding her inne tro🤔

Gleder meg til å gjøre dette, om det blir mot United eller Huddersfield spiller liten rolle for meg, kult blir det uansett😉