Felles VIP tur til Anfield Liverpool-Huddersfield 28.10.2017

Har mottatt. Svar sendes snart😀 må avklare datoene 100% først😎

Dette ble en seriøs nedtur…

Kun halvparten av tidligere påmeldte svarte på meldingen, og av de igjen kunne bare noen få…

Mulig dette var kun en god idé men at det blir med idéen og ingen reise?

Kanskje jeg skal forsøke på å legge ut en forespørsel når sesongen er i gang igjen. Nå er det jo kun 8-10 stk som bruker forumet i sommer, så det blir litt vanskelig å få til noe…

Blir det ikke noe har jeg i hvertfall prøvd da🤥

Det er ikke noe feil med tiltaket eller innsatsviljen din, @andy - dette virker strålende. Men som jeg også nevnte via PM: det er vanskelig å svare konkret når man ikke aner noe om kostnaden.

Vi er alle på forskjellige stadier i livet og det er ikke alle som har mulighet til å holde av eller spare et ukjent antall tusen.

Jeg har selv en økonomisk smertegrense for hva jeg kan ta meg råd til på en helgetur. Når jeg ikke aner om turen blir mye billigere enn dette eller mange tusen kroner dyrere, så har jeg rett og slett ikke mulighet til å binde meg til en avtale.

Is i magen, Andy. Det har gått to dager😉

Håper dere får til tur :slight_smile:

Er sikkert noen som sitter på gjerdet, men som kunne slengt seg på om det forelå konkrete prisanslag man kunne vurdert i ro og mak før man binder seg. For min del er det ikke et spørsmål om økonomi denne gangen,men det kunne jo ha vært det. Er det en tur til 4000 eller 10.000? Det får man ikke inntrykk av slik det er nå.

Stå på, @andy. Ikke mist motet enda!

Hvis det er stort frafall på denne fantastiske turen, melder jeg meg på, tvert! Hvis fullbooket, står jeg gjerne på venteliste​:+1::grinning:

Du får ta min plass, fikk time for operasjon samme uke som turen så jeg må nok holde meg hjemme.

Kan vel ikke bare ta din plass hvis det er venteliste… Vi ser an litt :+1::grinning:

Hvis det viser seg å være få som blir med, så arrangerer jeg tur allikevel for de som vil👍
Priser og tider kommer når det er klart…

Men seriøst: hvem vil ikke bli med til Anfield å se Mané og Salah brenne opp gresset langs kantene???

Daaaamn🚀

Jeg er med😀 kjør på.

Ahh, så det er derfor de holder på å monter nytt vanning/brannslukkingsanlegg i gressmatten :rofl:

Jøje meg for en gjeng. Er dette trygt da? :thinking:

Trygt? :sweat_smile:
Tipper dette blir en kjempetur for de som blir med.

(Bare håper det ikke proklameres så høyt man kan til så mange som mulig at dette her er den offisielle norske supporterklubben på tur, nordmenn på fotballtur har dessverre et litt … blanda rykte fra før av :stuck_out_tongue: )

Ikke dårligere enn f.eks engelskmenn. Kjør på🍻

Hvordan ser den endelige deltagerlisten ut da?

Tja, si det…
Jeg har egentlig lagt det litt på is for å få frem sikker kampdato og pris. Veldig mange har sagt ja, men med forbehold om pris…
Jeg skal ikke tjene ei krone på dette, så det er kun selvkost.
Tror ikke det blir så galt egentlig, men det må jo sees i sammenheng om hva man får også. Det er helt klart anderledes enn å dra på tur alene.
Jeg har erfaring, vet hvor vi bør være under hele oppholdet, ordner med VIP billetter og vil være sammen med en av gamlegutta (Neal, Barnes o.l) og så har flere spurt om jeg kan fikse en omvisning av Anfield også👍
Folk må gjerne sende interesse fortsatt, for når priser, dato og tur er en realitet, vil det bli trangt om plassen😂
First come first served🏆

Forresten så er 90% for kampen mot Huddersfield👍

Ja æ er nu klar til dyst om plassen blir ledig, bare gje mæ ett pip når ting detter på plass. Høres bare ut som den kunge turen

Kor du e i fra?

Who me?