FSG - eierskap

Så du vet andre ting enn oss? :wink:

Jeg ble Liverpool-supporter pga en enorm plakat med 78-laget på.

Etter det har jeg blitt glad i klubben pga andre ting og forhold, og har også skjønt at vi supportere også er klubben.

Eiere, spillere og managere kommer og går. Neste år forlater speakeren Anfield også.

Så gamle dere er.

Er du født på…?

• 50-tallet
  • 60-tallet
  • 70-tallet
  • 80-tallet
  • 90-tallet
  • 00-tallet

0 stemmegivere

Ups. Dette lovet jeg å holde tett om.

På samme måte som vi fryktet pengegriske amerikanere som ville følge i Hicks og Gillett sine fotspor, frykter vi nå investorer fra midt-østen og Østen.

Tror den største frykten til mange her er om vi må se FSG gå som etter en del sesonger har vist seg å være meget bra for klubben.

Eierne nå står ikke på stadion i hver match, de er ikke «supportere», men forretningsmenn som ser på dette som en langsiktig investering. Disse «sugar-daddy»ene er eiere på mange måter av den gamle skole uten den lokale forankring. Personer med altfor mye penger som synes fotball er kjempekult og noe de vil bruke tiden sin på ved siden av dyre hester, fester og damer. En dag tar pengene slutt og klubben selges. Noen har hele statsbudsjetter i ryggen, andre har jobbet beinhardt og noen har arvet.

Gitt det uvirkelige scenarioet hvor jeg har 50 milliarder på brukskonto vil jeg gjerne kjøpe Liverpool og gjøre alt som skal til for å vinne. Det sagt er jeg verken født i Liverpool og for å tjene så mye penger må man ha tråkket på noen tær her og der. Slik er det bare dessverre.

Er fler som deler min tanke om at interessen går selvsagt opp og ned basert på hva man har tid til og hva man gjør, men for meg er det som gjør at jeg ser hver kamprapport, følger med i hver chat og drar på meg drakten er at vi spiller spennende fotball. Hadde vi spilt som Man Utd så hadde jeg kanskje latt Brighton matchen idag gli forbi og heller ventet på storoppgjørene.

Jeg er født i 2010.

Jeg savner “to be wild” som et alternativ. Føler meg ikke representert.

Javel, nå er du vel litt full.

Tviler sterkt på at dette stemmer. Hvorfor Henry selge Liverpool nå som Liverpool er i på god vei til å bygge opp et virkeli storlag. Dette trur jeg bare er bullshit.

Når jeg var 10 år gammel så var Lfc på forsiden på den lokale avisa. Det var første gangen jeg skikkelig la merke til de. Det var i 1985. Dessverre så var det etter tragedien på Heysel. Året etter så jeg de slå Everton 3-1 på Wembley. På TV selvfølgelig :joy: Enda ikke megafan, men når de besøkte Ålesund og trente 500 meter fra hvor jeg bodde, så var jeg solgt. Jeg så hele gjengen fra 88-laget på nært hold

Enig. Vinner vi ligaen eller cl øker verdien bare enda mer

Vil ikke bli en Sheike-klubb :frowning:

Jeg tror heller ikke at Henry/FSG vil selge nå, men at de på ett eller annet tidspunkt vil selge (når prisen i deres øyne er god nok) tror jeg. Dermed blir spørsmålet om en potensiell kjøper vil kjøpe utifra fremtidig inntekt/verdi, eller om de vil vente til verdien er noenlunde materialisert.

Hvordan endte kampen?

Det er jeg enig med i, at FSG på et eller annet tidspunkt vil selge klubben. Tusenkronersspørsmålet blir da om hvem som har midler nok til å kjøpe opp klubben? Da er jeg stygt redd for at det vil bli rike oljesjeiker som evt vil bli Liverpools neste eierskap.

4-1 til LFC 3 * Aldridge og Barnes

En eller annen Sheik Ben Redic Fy Fazan vil kjøpe Liverpool, drar kortet som en full sjømann og spyr penger utover klubben… og dette medfører at vi blir konkurransedyktig med $hitty, Chel$ea, Real Madrit osv og fyller opp premieskapet igjen…:thinking::thinking::thinking:

del opp dette emnet #1054

11 posts were split to a new topic: Flåklypa

Med Klopp betyr det at han får spillere som passer, såfremt ikke sheiken tvinger gjennom dyre primadonna spillere.