Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

Godt å se at du nå viser interesse for noe annet enn unge, tyske gutter!

Da vet vi det. Ikke ha sex før kamp.

Ja, men han her har vel vært det en gang?

Brewster utsatt for rasisme i Liverpools U19 kamp mot Spartak Moskva, håpløst at andra lags spillere skal oppleve slik enten man spiller i Øst Europa eller møter lag fra Øst europeiske land. Det samme gjentar seg til stadighet.

Hevder det blir nye TV-tider for PL-kamper
Rettighetene for Premier League-sesongene 2019-2022 skal i spill på nyåret, og ifølge den britiske avisen Telegraph så er det flere endringer på gang. blant annet så blir flere kamper tilgjengelig for TV-publikummet - i tillegg gjøres det justeringer rundt kamptidspunkt.

Dersom papirene Telegraph har fått tilgang til stemmer, er det bare å belage seg på å holde av lørdagskveldene i sesongen 2019. En del kamper skal være planlagt å ha avspark på Champions League-tidspunkt: Klokken 20.45. tillegg legges det opp til å spille flere kamper på ukedager.

Godt å se at de tar hensyn til mine synspunkter :smiley:

Setter egentlig snuta mot Liverpool i kveld for å se kampen på søndag. Passer dårlig at tempen er oppe i 37,1 og stigende. Flyet går 1750 fra Torp så har litt tid igjen. Takler feber elendig…

Det heter reisefeber. For å si at den er stigende må du også ha flere målinger. Kanskje er den på vei nedover? 37.1 er normalt og ikke regnet som subfebril engang :slight_smile:

Reis til flyplassen, og gå inn i nærmeste bar og kjøp to genever det hjelper, eller to akevitt. Det kurerer feber, magebesvær, fyllesyke, reisesyke, sjøsyke etc.

Er ikke 37,1 litt lite? Stigende? Hvor lavt har du vært?!
Når du kommer på 38, og fryser, da har du feber.
Men fryser du nå, er du kanskje nedkjølt :slight_smile:

Personlig så har jeg en kroppstemperatur rundt 36, og når jeg passerer 37,5 så verker hele kroppen, så jeg merker det godt, og hvis jeg ikke husker helt feil fra studiene så er vel faktisk subfebril grensen på mellom 37,5 og 38.

Samme her. Merker feberen med en gang jeg passerer 37.

De eneste gangene kroppen min passerer 37 grader er når Liverpool spiller kamper, og da må jeg alltid ha noe kaldt å drikke for å kjøle ned systemet. Kroppen er som en atomreaktor, som også trenger kjølevæske for kontrollere temraturen.

Ååååå, heldiggris som skal på Everton kampen!
Har du plass i bagasjen til «lille» meg?

Ikke alkohol, men febernedsettende medisin i dag. Alko kan forverre situasjonen så mye at du rett og slett ligger på hotellrommet 15:15 søndag…

Håper du våkner i morgen frisk og rask :pill:

Kan man tåle feber så dårlig at det setter i gang en væpnet aksjon fra politiet?

Om dette kommer ut må vi stå sammen.

Liverpool-supporter med ‘feber’ hadde hjemmelaga medisin han fikk tips om på kopforum, som politiet trodde var bombe…

Sen kickoff lørdag må vel være det beste. Med tidlig kickoff går man ofte glipp av ting, fra kl 18 og senere er ofte lørdagens mas over. Men saner litt spenningen når flere interresant kamper går parallelt, de ender vel opp med å spre kampene mest mulig utover så flere kan sendes på tv

Real Madrid har lært av oss at å lede med tre mål til pause mot Sevilla er farlig, så de ga seg ikke med mindre enn fem mål i første omgang.

Var det ikke Sevilla som var gode

Sevilla vant EL tre ganger på rad, og da er det ikke noe dårlig lag.