Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

MU vant EL i fjor,var de gode?

Selv om jeg er ihuga Liverpoolsupporter, og at jeg hater intenst å innrømme det, så må jeg bare innse at Manchester United er et godt lag.

Ja. Selv om de i flere kamper møtte langt svakere motstand enn Sevilla møtte i de fleste av sine kamper over tre år så var det godt gjort av Man Utd å finne EL.

Samlebetegnelsen på dette er jo:
Manne-inflensa :disappointed_relieved:
Og er som kjent noe av det tøffeste som finnes. :mask::joy:

Det ble ingen tur. Feberen steg til 39 og da var jeg ferdig. Hadde blitt min fjerde tur i 2017 så sånn sett er det ikke så synd på meg. Det som var litt trist var at det var første gang min kjære skulle være med. Hadde ordnet barnevakt, Alma de Cuba, Panoramic 34 + sett for meg sightseeing i byen og på kneipene der jeg som regel blir 20 år yngre igjen…

Neste tur blir CL. Sitter klar på mandag.

Idag blir det storkamp under dyna. Hadde ikke hatt sjans til å dra over så har slått meg til ro med situasjonen.

God bedring! =)

God bedring, synd du gikk glipp av å kunne reise over, men jeg antar du får nye sjanser.

5 plass i La Liga og videre i CL er visst ikke bra nok for Sevilla.
Snakker om julestemning for den manageren.

Med dagens 0 - 3 tap på hjemmebane mot Barcelona så spørs det ikke om Zidane synger på det siste salmeverset nå. Han kan fort være ferdig i klubben før 2018. Et klart hjemmetap for erkerivalen tas ikke lett på i Madrid.

Men hvem skal de ta inn da, da?
Kjenner lite hva som rører seg på managerfronten, men tror de har brukt opp noen i den klubben.
Kan alltids få noen fra gjenbruk, men det er vel ikke så lett det heller.

De siste 10 - 12 årene har Real Madrid hatt flere store managere, navn som Capello, Bernd Schuster, Ramos, Pellegrini, Mourinho, Ancellotti, Rafa og nå Zidane har ledet Real Madrid. De neste på lista kan vær Conte eller Guardiola. Det er to managere som kunne vært aktuelle som nye managere. Det ville vært kontroversielt med Guardiola med hans fortid i Barcelona, men Conte vil muligens være et hett navn.

Alt er mulig, men tror ikke det vil skje.
I alle fall ikke Pep.

Conte? Hmm, nei - da tror jeg han heller drar tilbake til støvellandet.

En annen som hadde passet er i Athletico og den siste har vi.

Nå vil jeg gjerne høre hvorfor du mener at Klopp er en potensiell kandidat for Real Madrid? I mitt hode høres det fullstendig ut som en krasj i tankesett.

Tenkte ikke at han var aktuell, men jeg er livredd for å miste han.

Vil tro Klopp er ønsket av alle store lag, som bytter manager, uansett spillesystem etc.

Joda, men det er i så fall et utslag av det jeg beskylder fotballen for å være, en idrett med mye penger og lite planer. Jeg greier ikke helt å se for meg Klopp i en av de rikeste klubbene, da han har uttalte prinsipper som ikke passer med det.

Jeg er heller ikke så redd for å miste Klopp, eller jo, jeg er livredd for å miste Klopp, men jeg tror ikke det skjer, da Klopp driver med prosjekter og hopper ikke på alle tog som beveger seg.

Det mangler et IKKE i siste setning.

Takk, rettet.

Værsågod, det var ganske avgjørende.

Omj noen timer setter jeg meg i bilen og kjører til Gardermoen for å ta en ukes ferie på sydligere breddgrader, så da vil jeg bli mindre aktiv her inne, men noen rapporter kommer. Neste kamp mot Leicester sitter jeg på en pub på Gran Canaria og ser Liverpool vinner mot Leicester.

God tur og god ferie- mange som vil forsøke å holde fortet mens du er borte!