Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

Deilig å nyte dagens første øl i over 20 grader. Føles godt å rømme fra snø og dritt. Skål alle sammen, ja en fortsatt god jul.

Edit : Uniformen er selvsagt på.

Gled deg mens du kan. Jeg skulle være så lenge borte fra snø og kulde. Tre uker går jæ… fort. Søndag er det snømåking igjen. :expressionless:

Bilde av deg med uniformen og øl?

Rhian Brewster snakker ut om rasisme i internasjonal junior-fotball. Det virker som om UEFA gjør en elendig jobb med å stoppe diskriminering i rekkene. Mye PR, lite resultater.

Uniformen er alltid på.

Hvor lenge kan denne pengegaloppen holde på ?

Hei. skal til Anfield nå den 14januar, noen her som vet hvor man kan bestille rundtur på Anfield, for å se garderobene, anfield skiltet osv?

Hei alle sammen. Mitt første innlegg. Takk til alle som i flere år har underholdt meg. Kvalitet, engasjement og humor.

Vi elsker Liverpool!

De siste år har flere spillere av godt kaliber blitt solgt. Fellestrekk: Dyrt og av egen vilje, for å følge egne drømmer.

En fotballspiller som har kommet så langt som til Liverpools tropp er der som et resultat av utrolig flaks, mye innsats og store indre drømmer.

Dette fører igjen til at spillere kommer og går. Og underveis signerer de lange kontrakter for å sikre seg selv og sin klubb økonomisk. Noen ganger til sin egen seier, noen ganger til klubbens seier og noen ganger til begges.

Mellom signeringer snakker spilleren til media alt etter hva klubb og rådgivere mener er heldig for klubben og supportere og dermed råder spilleren til å si. Også dette kan i historiens lys vise seg å bli skivebom i blant.

Jeg har veldig sansen for å elske klubben og ikke spilleren. Prøver derfor å ta kontraktslengde og ord fra en spiller med en klype salt. Samt nyte de gode øyeblikkene mer enn å se på tabell og utsette godt humør til pokaler løftes.

Hver finte og hvert angrep. Hver spiller som gir alt.

Dette har gjort mitt liv også som Glimt supporter godt.

Noen ganger får man ikke kjøpe. Noen ganger må man selge. Og alltid tas valgene basert på mange faktorer vi supportere ikke kan meddeles eller se rekkevidden av.

For egen del koker det ned til at jeg må nyte øyeblikkene. Se på logo og ikke på navnet på ryggen.

YNWA

Flott førsteinnlegg og velkommen skal du være =)

Velkommen :blush::tada:

Heisann, @Elvis. Jeg visste du ikke var død!

Fantastisk! Takk :smiley:

Heia Glimt :muscle:

Velkommen til Elvis! :smiley:

Enda mer rock`n roll til denne klubben - keep it coming! :+1:

Interessant at du tar opp sånne ting og har @Kramer32 trådt over skal du som moderator sette han på plass.

Det sagt, jeg har ennå ikke sett at du har en jævla ting til den gjengen som hele tiden er ekle og ufine mot andre, som driver med latterliggjøring av de soms sier dette ikke er greit! Hvor er du da @liverpool_f.c? Eller er det som @Scouse har sagt at det er gjeng som med ekle drittsekker som får holde på slik de gjør?

veldig enig.

Jeg gikk fra å bli trakkasert daglig til å bare lese forumet. Selv da ble jeg tagget i hånende innlegg.

tok mot til meg å startet opp igjen nå. Da følte jeg dessverre ingen annen utvei å svare med samme mynt som man blir utsatt for selv.

topp forum!

Veldig fint at du som moderato tar opp slikt, for dette er ikke greit, men som jeg spurte @liverpool_f.c når mange av de kleppheslige, nedrige og rett og slett ondskapsfulle forumistene som fø som likes innlegget ditt driver med sin uakseptbale fremferd mot andre, og når man sier dette ikke greit, så svarer de at folk er hårsåre, gjør seg til offer, og lattergjr de som sier ifra til dem,. Klassisk hersketkenikk fra folk som driver med gjentatt mobbing!

Hvor er du da @dingus, eller er det som @Scouse har påpekt, at det er en gjeng av kleppheslige drittsekker på dette forumet som får holde på slik de vil uten at moderatorne reagerer?

Var ikke det som var poenget. Jeg mener at en del av det som blir kalt mobbing, ikke er mobbing, og slår ned på alt der jeg mener går klart over streken. Det blir slettet umiddelbart. Feks direkte personangrep, der man kun går etter mann og ikke ball

Og oppførselen til @cylon mot @offsidefella er helt greit?

Om innlegget er meldt som upassende og meldt inn så er det slettet! Du har tydeligvis en oppfatning at vi er ansatt til å sitte og lese innlegg 24 timer i døgnet