Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

Hvem er det du sikter til her da?

Brukertips:

· Behandle dine med-supportere med respekt, også de som er uenige med deg

· Tenk før du trykker enter og publiserer innlegget.

· Ikke besvar innlegg du synes er provoserende, støtende eller tåpelige. Dette oppmuntrer bare til flere slike innlegg

Fra forum-retningslinjene. Verdt å lese gjennom for oss alle.

Det er her mange ikke klarer å dy seg. Det er rett og slett for mange provoserende og tåpelige innlegg som dukker opp når det er et snev av negative ting rundt klubben. Når disse innleggene blir besvart så kommer påstander om mobbing og trakassering. Syklusen gjentar seg

Glad dette er et brukertips, og ikke en regel.

Den er hovedstaden i Utopia.

hadde jeg vært modrator her, så hadde jeg vært litt mer på i hvert fall.

Minst 4-5 timer pr uke.

ser jo ut til at du er såpass aktiv i følge postene dine i hvert fall.

Er man mod, så får man gjøre en mods jobb.

Selv er jeg mods på 3 forum og bruker 15-18 timer pr uke på de jobbene.

Ja, la oss nå gå etter moderatorene. Jeg er passiv og gjør stort sett ingenting, selv om jeg sletter innlegg hele tiden, men kan ikke få med meg alt. Nei, det er snart ikke verdt å være på dette forumet som mods lenger. Synes du er utrolig urettferdig mot meg, basert på antakelser. At jeg en eller annen gang har blitt for engasjert ja, men dette er grunnløse beskyldninger.

Jeg kommer ikke til å kommentere svar eller innlegg fra deg lenger så lenge det ikke går direkte på jobben min som mods.

Håper de innfører evig utestengelse for konstante og vedvarende angrep på forumets mods her inne…

Denne Masuaku på West Ham gjør mye rart, men det han gjorde her mot Tottenham er bare helt vilt.

Den der var for å si det mildt, meget elegant :smiley:

konstante og vedvarende?

Det var en oppfordring til at mod teamet burde gire seg litt opp.

Det er en ære å være mod, ta den æren i hende og gjør noe med det.

Ikke spør hva dette forumet kan gjøre for deg, spør hva du kan gjøre for forumet. Det er leveregelen til de i moderatorteamet på de plattformene jeg er aktiv.

For all del, føl gjerne for å være mer aktiv der, og dette er langt ifra ditt første angrep på mods her inne, så ja, konstante og vedvarende.

mulig du roter nå Ciedrevennen, men angrep og kommentarer er to forskjellige ting.

Ingenting av dette er angrep, men kommentarer til mods.

De gjør en kjempeinnsats, men jeg tenker at det er lurt og høre på de som nevnte at det burde gjøres mer. Betyr ikke utelukkende en mod, men teamet. NB! var ikke jeg som først poengerte dette. Jeg bare fulgte opp.

Hadde det ikke vært for at det kommer fra en som ikke vet hva mobbing er, så hadde det vært mye lettere å ta det du sier alvorlig.
Hadde vært lettere hvis man kunne tro du faktisk hadde den minste forståelse for hva begrepene betyr

Er litt konfliktsky selv men kaster hode frem her. Vil si at treerbanden eller hva de kan kalles ofte blir hengt ut (selv om de ikke er aktive i debatten, muligens for å gi bilde av et synspunkt ikke vet jeg), og til tider syns jeg det er nære “mobbing” i alle fall spydig og ikke noe som drar ned konfliktnivået til noen. Folk kan skrive stort sett hva de vil for min del og jeg velger selv hva jeg vil kommentere og lese. Vi bør ha rom for alle, selv de som ser svart på ting. Forklarer du en ting til noen gjentatte ganger så dropp det om du ikke når frem, alle må ikke ha samme oppfattelsen av ting.

2017 er et år som går inn i historien for meg der alle skal føle seg krenket eller misforstått. Om det er om Liverpool er dritt eller om det er Siv Jensen i indianer kostyme, ME TOO, Giske, Trump osv.

Er det egentlig rart at du får mye motbør Kramervennen?

Det er litt vanskelig å svare når debatten forløpet i to uavhengige tråder akkurat nå, men jeg samler det som er verdt å svare på så alle brukere ser det her, og tar eventuell prat som går mer på man-to-man på PM.

Det er generelt vanskelig å diskutere med deg, @Kramer32, da du unnlater å svare på mine direkte spørsmål til deg og heller svarer ullent på det i poster til andre. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan i dette innlegget.

Jeg klarer ikke med min beste evne å forstå hva du mener at du, andre og forumet generelt har å tjene på at du selv legger deg på det du mener er trakasserende oppførsel?

Nei, ingen kleppheslige drittsekker på dette forumet får holde på som de vil.

Du kan forøvrig sikkert slutte med å tagge en som ikke har vært på forumet på et halvt år i hvert innlegg. Han ser det ikke uansett :slight_smile:

Hvor mye tid man har til å moderere varierer nok ganske kraftig fra person til person og det varierer selvsagt fra forum til forum. Jeg er på forum hvor det rett og slett ikke er en moderator i praksis siden det ikke er nødvendig og jeg er på forum hvor man skulle tro at moderator måtte ha fulltidsstilling.

Selv er jeg stort sett innom forumet ganske mange ganger daglig. Men ofte leser jeg på mobil og da er modereringen ganske mye mer tidkrevende enn på PC. På kopforumet er vi ganske heldige, siden det sjelden er nødvendig å moderere noe her. Men om du mener at det burde være flere moderator som bruker mer tid her, så anbefaler jeg at du kontakter supporterklubben da det er de som har myndighet til å eventuelt legge til flere.

Må ellers si meg enig i at jeg ikke har sett at du har noe “konstant og vedvarende” agenda mot moderatorene her. Det har ihvertfall ikke sånn jeg har opplevd det.

Du kan vel bedre enn denne hersketeknikken, @Kramer32?

Usikker på akkurat hva du mener trenger svar her, men generelt svarer jeg når jeg har tid, mellom jobb og fritid.

Men de er veldig raskt frampå, begge 2 , med å ta @Kramer32 for noe de mente var upassende oppførsel av han.

Og var det upassende av @Kramer32 var det helt rett å si ifra.

Men som sagt, hvor er moderatorne når du blir utsatt for dette?

Stort sett er folk her voksne nok til å ta ansvar og snakke for seg selv. Det synes jeg vel @offsidefella gjorde ganske bra, så ser jeg ser ikke hvorfor du trenger å rippe opp i dette senere. Ingen rapporterte innleggene da de ble skrevet og ingen så ut til å bli nevneverdig støtt av de heller. Selv syntes jeg ikke det var verdt å slette.

Jeg syntes ikke @Kramer32 dro den for langt mot @andy, da hadde jeg jo slettet innlegget hans. Derimot syntes jeg det var ganske ironisk at han som selv har rapport og klaget på så mange innlegg mot hans person, kjører på som han gjør mot @andy og andre han mener er i “Kool Aid-mafian” (hva nå enn det skal bety).

Drinking the Kool-Aid har røtter tilbake til Jim Jones sin sekt og masseselvmordet som mange av hans tilhengere gjorde ved å drikke en Cyanid-mikstur som tok livet at de alle. Derfor gjenspeiler utrykket at man har sekteriske tilkoblinger til en gruppe eller sett med idéer. Jeg vil tro at @Kramer32,
bruker utrykket mot supportere som han opplever er blinde i sin grenseløse og naive tro på Liverpool og ikke gjenkjenner at de blir manipulert av eiere og klubben. De sluker alt rått.

Vil legge til en liten ting til. Nå er det slik at moderatorers arbeid ikke alltid er helt synlig for oss andre. Jeg skrev et innlegg i går kveld, som kun overlevde noen få minutter. Tror den rakk å få to kjappe likes, men borte ble den.

Den var til deg, @Kramer32. Selv mener jeg den var innenfor, men aksepterer at den ble slettet omtrent umiddelbart. Hyggelig var den ikke, og jeg kan heller ikke gjengi den (av åpenbare grunner).

Selv om jeg ikke alltid er enige i beslutningene til moderator-teamet, så aksepterer jeg at de har en noe lavere terskel for hva som er greit enn mine egne. @dingus, @liverpool_f.c og @strakvrist fortjener utelukkende ros for det arbeidet de gjør. Dette er, så vidt jeg vet, basert på frivillighet og ikke lønnet arbeid. Igjen, de fortjener ros og ikke ris. Dine gjentatte angrep på spesielt @liverpool_f.c er både utidige og frekke. Omtrent hva man har blitt vant til å få levert av deg. Ingen overraskelse, altså.

Bra det ikke bare er jeg som har bitt meg merke i dette

Er i all hovedsak @liverpool_f.c som har vært gjenstand for kritikk fra den dynamiske trio.