Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

Mest fastlåste, dynamiske trioen jeg har sett.

Er det en ironisk “Little John”-greie?

Et lite innspill: Jeg syns generelt man skal være forsiktig med å plassere folk i båser - og det å gjøre en “trio” ut av tre uavhengige debattanter er noe man bør søke å la være.

Selvom de selv, i mer eller mindre grad, tidvis bruker hverandre som eksempler og medspillere i debatter, så er de like fullt tre debattanter med forskjellig debatt-teknikk, -kultur og personlighet. Og det bør man hensynta slik at man ikke tillegger de hverandre meninger.

Sant, du har rett, og jeg skal prøve å huske akkurat det =)

Akkurat dette syns jeg mange bør ta til seg.

Og dette er et typsik svar fra en som driver med uakseptabel oppførsel å angripe de som er blitt forulempet. å kreve dem utestengt. For at de angriper moderatorne!

Du har ikke skjønt noen ting, når en som @Kramer32 har vært mobbet, trakkasert, mottat personangrep, så blir han til slutt lei, og når han da føler at han ikke får hjelp fra de som burde hjulpet han, er det helt naturlig at han sier ifra,.

Og ditt svar at det er å angripe moderatorne fordi de passivt godtar din uakseptable oppførsel, da skal han utestenges!

Helt utrolig at det går an, hvor lavt er det mulig for personer med din oppførsel å synke?

Er det tilfeldig at den posten er innlegg nummer 666? :wink:

Foreslår at dere alle sammen lar denne diskusjonen ligge nå. Moderatorene har svart på innleggene som angår saken. Har dere mer å si angående modereringen så kan dere ta det direkte opp med oss.

Ikke minst merke innlegg. Har knapt sett et merket innlegg siste 3 ukene

Beklager d , er ikke av de mest tekniske og bruker tlf. Skal ta meg sammen.

Å tro meg, jeg har stoppet. Jeg orker ikke fortsette den debatten. Nivået har nådd ett nytt bunnivå, og jeg orker ikke å følge etter ned dit.

Så hvis foranledningen er opplevd ille nok (selv om det ikke er sant) så er det samme hva man beskylder andre for og kaller andre for? Da er man unnskyldt om man angriper andre? Og det eneste som avgjør i hvor stor grad du er unnskyldt er hvor krenket og forulempet du føler deg?

Hva om man har blitt utsatt for gjentatte falske anklager om personangrep og trakassering over lengre tid? Kanskje jeg også fortjener er “get out of jail free-card”?

Klavan gjør sitt for byens innbyggere

På generelt grunnlag har jeg lyst å si at de som gjentatte ganger blir anklaget for trakassering burde være ydmyk nok til å se på sine poster før man går i skyttergraven.
De fleste forumistene her er voksne (men ikke alle) og tåler en trøkk uten å føle seg mobbet, trakassert eller krenket. Men det er irriterende.
Problemet er at fokuset ikke blir særlig saklig.
Jeg tenker vi alle bør tilstrebe å respektere hverandre og hverandres meninger, selv om de ikke sammenfaller.
Hvis vi ikke klarer det, så vil dette utvikle seg til et rølpeforum, og da logger i alle fall jeg av.

Og jeg mener at de som hele tiden føler seg trakassert her inne som oftest bør se seg selv i speilet. Det går begge veier. Og i tillegg trenger ikke alle meninger å respekteres.

Jeg står 100 % inne for alt jeg har skrevet, med unntak av et ufint innlegg jeg skrev til @smoltz69 for lenge siden. Det skværet vi opp på pm.

Jeg syns @rep5000 sa det fint ovenfor her.

Det blir snart på samme måten her inne som med damer der ute.

Du tør nesten ikke åpne kjeften i frykt for å si noe galt.

Der er snart forbudt å kle seg ut i karneval for svarte svingende! :triumph:

Merkelige tider.

En kamerat av meg flytter til sør Afrika for en del år siden, og i stedet for å ha det vanlige profilbildet på facebook som mange der nede har, hvor de står med våpen i hånd foran dyrene de har skutt så tok han det ett skritt lengre.
Han fikk et par fargede innbyggere som jobbet for han til å ligge på bakken å late som de var skutt mens han sto der med riflen i hånd.
:joy::joy::joy:
Ikke bare politisk ukorrekt, men du vil ikke tro hvor mye styr det ble i kommentarfeltet hans :joy:

Ps: de som spilte ofrene syntes også at det var såpass morro at de hadde det som profilbilde selv

Noen som husker denne karen ? Nå er han død.

Eg blei nesten West-Bromtilhengar då han spelte der. Dei hadde eit fantastisk lag som det var utrulig artig å sjå på.

Satt og tenkte litt på en def midt og en dynamisk midt, noen her inne som har noen tanker rundt JoeG som def midt og TAA som dynamisk midt?

TAA på sikt på midten men ser absolutt ikke Gomez som noe potensiell DM. Han ser jeg som fremtidig midtstopper. Må være bedre med ball i den posisjonen