Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

Men kanskje mest om pengeflommen i PL.

Samme her, men de var like ufyselige før og etter trioen som resten.

Jepp, var egentlig den trioen pluss Baresi som gjorde at jeg likte å se dem spille.

Rene-Higuita

Savner denne mannen, han var en fargeklatt av de skjeldne.

Hehe… det der er en legendarisk redning😀 Husker jeg øvde med keeperen vår i 4.div på «Higuita-redninger»

Det som gjør det ekstra morsomt er at det var Redknapp som avfyrte skuddet som medførte at Higuain dro frem den legendariske skorpionredningen.

Edit : Rettet til Redknapp.

Var det ikke Jamie Redknapp?

Måtte se redningen på ny, det var faktisk Redknapp som skjøt😀

Ok da husket jeg feil, men morsomt var det at det var en Liverpool spiller som skøyt. Det hører med til historien at målet uansett hadde blitt annullert for offside.

Han skulle gjerne blitt balettdanser isteden!!![quote=“red, post:39959, topic:59, full:true”]
Jeg har sett to bilder av Moreno fra trening, og han har til sammen en tå (av totalt 20 tær) i bakken. Sikkert veldig tilfeldig, men passer fint i mitt syn på spilleren. Han er sjelden plassert riktig, eller har kroppen i riktig posisjon/ stilling for involvering.

[/quote]

Han skulle gjerne blitt balettdanser istedet!!!

Vet ikke om det er en bra stilling for en fotballspiller, men jeg foretrekker mine damer med tilsvarende.

Hvis det er meningsløs svada og trolling - så nei, da er jeg ikke villig til å høre på. Det er bortkastet tid. Men for å komme dit må jeg jo finne ut av om det faktisk skal tas seriøst eller om en person bare er ubevisst.

Ingen problemer med at folk tenker ulikt, ingen problemer med at folk ser det på en annen måte - men å bevisst gå inn for å være et nettroll syns jeg ikke fortjener respekt.

Jeg har f.eks ingen problemer med at du i mange saker mener noe helt annet enn meg, men jeg tviler på at du egentlig er klar over/bevisst på hvordan du legger fram disse meningene av og til.

Jeg syns ikke @Kramer32 skal få noen utestengelse eller at innlegget bør slettes pga vigrid-referansen.

Det var jo bare for å framheve hvor snevre rammer han syns enkelte av oss har på hvem vi “slipper inn i varmen”.

Det sammenfaller dog med poenget mitt ovenfor, der jeg sier at jeg tviler på at han er klar over eller bevisst på hvordan disse meningene blir lagt fram. Jeg tror de fleste skjønner at en slik referanse bare gjør at han framstår som en provokatør, men er @Kramer32 klar over det? Det tror jeg egentlig ikke.

Jeg tror også de fleste vil oppfatte det som provoserende at noen begynner å svare deg med “lol”, eller at “Hey Sherlock” ikke akkurat antyder en respekt for motparten. Innlegg som innledes med “Feil!” kan kanskje virke som at en ypper seg, av en eller annen grunn?

Dette er det jeg tenker på når jeg undrer meg over bevisst enkelte er over hvordan man framstår. Ønsker man å framstå slik er det én ting, men om man ikke ønsker at meningen skal drukne bort i innpakningen det presenteres i så er det jo greit å bli obs på det.

Håpte egentlig ikke på utestengelse, men hadde et lite håp om tanken på det skulle føre til at han kanskje burde tenke seg om litt bedre før man slenger akkurat den typen uttrykk rundt seg her inne.

Støtter dette innlegget oppimot 1 000 prosent, minimum. Kanskje 10 000 eller 100 000 prosent, men ikke så mye som 1 000 000 prosent.

Tror det er større sjanse, uten å legge mine eminente prosentregninger til grunn, at jeg eller du blir utestengt før @Kramer32. Jeg ba om det når han delte PM informasjon, men @liverpool_f.c, i samråd med flere, kom frem til at det ikke var et brudd på gjeldende forumregler.

Merkelig med jussen noen ganger. Ingen kunne forutse småligheter som @Kramer32 ville noengang bli virkelig og en realitet. Hvem planlegger for at medforumister lekker PM meldinger og planlegger adekvate straffereaksjoner? Det er utenkelig at noen kan gjøre slikt, men i ettertid beviselig ikke umulig.

Smoltz69, det du referer til er jo at du ettertrykkelig sier til meg at du skal la andre brukere få gjennomgå og gå etter andre brukere.

I mine øyne er det også helt feil og gjøre.

Beklager at jeg delte den informasjonen, men jeg vil helst ha forumet fritt for at folk skal “gå etter” andre folk.

Nei, hent fram dialogen. Jeg skrev at jeg skulle la deg slippe ytterligere angrep fra meg, men at jeg ikke lovte det mot alle. Jeg nektet å la meg målbinde for alltid og krevde at jeg fremdeles kunne være spydig mot andre. Ingen kompromiss, men at jeg ville hjelpe og stå ved din side i vanskelige debatter.

Tja, hva skal jeg si? Har blitt stadig mer glad i å ligge på ryggen selv - og at damen opptrer som Moreno.