Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

Tenkte det samme, men orket rett og slett ikke ta det opp

Jeg trenger ikke svare på noen av de tingene, jeg sier hva jeg mener og det har jeg full rett til!

Og kan gjenta 2 ting.

1 :Fakta

Liverpool er dessverre blitt en middelmådighet blant topplagene i England, med middelmådighet mener jeg et lag som ikke vinner ligaen og bare står på side linjen og ser at trofeet,nesten alltid, går på rundgang mellom Arsenal, Chelsea, City og United.

2 :Påstand

De er min hellige overbevesning at fsg er bomskudd for Liverpool, de er ingen faktor som bidrar til eller vil bidra til at Liverpool skal vinne ligaen, de er bare opptatt av den økonomiske balansen! Jeg har ennå ikke sett fsg forteller om sine visjoner eller ambisjoner med Liverpool når det gjelder trofeer.

3 :Fremtiden

Jeg håper vi kan få inn investorer med muskler og ambisjoner til å vinne ligaen, hvem de er eller hvor vi finner dem, aner jeg ikke, men de finnes…

Det var en feil, en dum feil, skal rette den opp!

Done!

Synes dette er en god argumentasjon1 Dette er også godt eksempel på god motargumentasjon.

Det sagt så er jeg uenig med deg, fordi jeg er hellig overbevist om at det er noen i klubben som lekker ting til media de burde holde kjeft med.

Du skjønner like godt som meg, at slikt er vanskelig å bevise, hadde jeg kunnet det, hadde jeg gjort min plikt, og først medelt dette til klubben og ikke her.

Klovn confirmed :clown_face: :clown_face:

Jeg har full rett til å si hva jeg vil underbygget av mine egne udokumenterte påstander og hvis noen er uenig i det, er de bare godtroende fjols som er fornøyd med hederlige plasseringer.
Og pappaen min er sterkere enn din.

Men så var den biten med fakta. Hvis klubben mistenker at det er noen internt i organisasjonen som lekker til pressen så blir himmel og helvete satt i bevegelse. Det gjorde de i forbindelse med profilen Duncan Jenkins og det ble kjent. I denne saken gikk det så langt at klubben til slutt beklaget sin handlemåte og det ble avholdt et forsoningsmøte mellom Ayre og skaperen av profilen.

Med dette i bakhånd så blir tankerekke + argumentasjon BS.

Hva hjelper det når jeg har en lengre og tykkere k… enn deg :wink:

Litt skummelt å gi kjærtegn her…

At du finner glede i å rakke ned på folk, være personlig nedlatende er trist og leit!

https://www.forbes.com/sites/kurtbadenhausen/2014/03/26/red-sox-nation-goes-global/#567f6c673413

Dette er bare to artikler det er lett å finne på nett. Leser du Forbes sin artikkel så forstår man litt hvordan FSG har operert tidligere med Red Sox, og kanskje hva de lyst til å utrette med Liverpool. I mine øyne driver de buisness på en fantastisk måte.

Det er er neppe første gangen noen har tenkt at en her inne ikke er Liverpool-supporter.

Grunnen til at det kan se ut som om du ikke er det, er fordi du rakker ned på klubben, hele tiden.

Det du driver med går under begrepet ‘mobbing’, men jeg tviler Liverpool vil saksøke seg pga det.

Tips til deg er å undersøke hva begrepet mobbing innebærer, og så kan du ta stilling til om det er noen som utøver slikt, mot deg, her.
Så lenge du ikke vet hva det betyr, og slenger det rundt deg i tide og utide/ hytt og vær etc, så er det enda vanskeligere å ta deg seriøst.

For guds skyld, please do :joy::joy::joy::joy:

Skjønner at trofeer og sex kan sammenlignes.
Man bruker å bli litt hissig når man går lenge uten… Føler at det er for alles beste at Liverpool vinner en tittel. ASAP.

https://media0.giphy.com/media/tFK8urY6XHj2w/200.gif#0-grid1

Fakta: måten du fremstår på her inne ergrer de fleste og oppfattes som trolling.

Påstand: du er ikke egentlig en LFC supporter, men er her inne bare for å oppføre deg som en …

Fremtid: håper du forlater forumet.

Dette er så klart mine meninger, og jeg trenger ikke å underbygge dem noe videre.

Dette er ikke mobbing, men en personlig mening som er basert på de fakta som Ciedre har funnet fornuftig å benytte for å få ønskede konklusjon.

Dette er nokså langt fra mobbingen slik som de fleste vil beskrive det. Hvis du oppfatter dette som mobbing så er det nærliggende å tro at det henger sammen med at du føler det som et sosialt nederlag at dine meninger ikke verdsettes like høyt som andre bidrag. Det trenger ikke å ha noe med deg som person å gjøre, men mer hvordan du velger å formulere dine meninger og hvordan du argumenterer for dem eller mangel på argumentasjon/dokumentasjon.

En ting er sikkert og det er at @galanito får den oppmerksomheten han ønsker å få her inne. For hvert innlegg han skriver får han X antall svar. Det skaper i det minste debatt her inne. Jeg ser på @galanito som en fargeklatt her inne.

Er du kopforumets svar på John Holmes?

Er nok ikke det eller?
Den der forstod jeg ikke…