Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

Da er du ikke gammel nok gutten min :joy:

ah, nå forstod jeg den :slight_smile:

Kjempetrist er det

Enten så lar man være med personangrep, eller så får man en pause. Slutt. Posten heter ikke krangle som F… nå sletter jeg trådene fra flere hold som er personangrep, så forventer jeg man diskuterer fotball.

Bra at dette blir fulgt opp.

Må være slik. Her var det personangrep på begge sider.

Dommedagsprofetene lever I beste velgående, merkelig at dere ikke går lei av all den negativiteten deres.

Don’t feed the troll. Vi bør alle bare ignorere denne brukeren.

Eneste man bør gjøre er å slutte å gi oppmerksomhet så slipper man konfrontasjoner.

+1
Signerer denne!

Hvis en slik utviklingen fører til at det blir færre United-supportere som utgir seg for å være LFC-supportere her, så begynner jeg faktisk å bli åpen for muligheten…

Har ingenting med negativitet å gjøre, den notabile, kunnskapsrike, kompetente og en av supporterne her på forumet med mest sjel for LIverpool FC, @Kramer32 sier bare sannheten!

Helt utrolig at du og mange andre ikke vil høre på den!

Og med alle mulige midler, iallfall Scouse. Selv slavepenger fra noen av araberstatene. [quote=“galanito, post:18565, topic:59”]
Mens etter min mening, så er det mange her inne som er mest opptatte av å slakte disse 2 og bare være positive og superoptimistiske.
[/quote]
Er du tungnem eller? De superoptimistiske her inne kan helles på en hånd. Dette har blitt påpekt ovenfor deg mange ganger. De aller fleste er et sted midt i mellom, og er kritiske til noe og optimistiske når det gjelder annet.

Hvor den ene angrer som f… på at Escobar ble drept fordi han kunne ha finansiert en kjøpefest uten like. Den andre ønsker å drepe all utvikling av egne spillere med å ha etablerte spillere med feite lønninger som 6 valg for en gitt posisjon. For noen herlige visjoner for hvordan en klubb skal drives…

Det er virkelig ikke vits olavE. Det er bare et verdensbilde som fremlegges og det er helt umulig overhode ta til seg andre meninger. Selv etter man klarer målet for 4 plass, noe samme bruker avfeide som overhode mulig så er man bare enda bare mer kritisk til alt. Det som kalles “double down” på engelsk.

Kramer tror jeg ikke en gang er enig i mye av det som hevdes og jeg føler ham i hvert fall tar i mot andre synspkt og er villig til å debattere ut i fra det.

Jeg vet det er dumt, men det er ikke bestandig så enkelt å holde tett når alt er svart til enhver tid. Nå har Liverpool akkurat foretatt en rekordsignering, enda finner de ingenting positivt med klubben. Det var det jeg reagerte på nå. Men skal etter beste evne prøve å holde kjeft.

Må passe på så det ikke blir mobbing nå, han skal jo vistnok saksøke meg for å tvile på at han er LFC supporter.

Dette er egentlig en interessant setning, her sier du at når "en side" sier noe, så er det provokasjon, mens den andre siden kan holde på som de vil, interessant egentlig, men en helt ærlig sak å mene.

Min mening er at dette var veldig interessant å observere…

Interessant at du skriver om å passe seg for å mobbe, når det faktisk er det du holder på med her, utrolig at du ikke selv ser det!

Etter min mening er fsg en faktor, så lenge de er i klubben, som bidrar til at vi ikke vinner ligaen!