Generelt om Fotball/premier league/Liverpool fc

Jeg kan faktisk saksøke deg/ anmelde deg for å drive med mobbing og person trakkasering på et offentlig forum, det håper jeg du er klar over! Du kan faktisk få bot for det!

Det du skrev var jo så ille at det ble slettet! Da er det greit for min del, da er jeg ferdig med det.

Det er 13 år siden sist Arsenal vant ligaen. Vi har spilt 3 europacup-finaler siden den gang.

Kan ikke du være grei å holde litt fred her inne, jeg orker snart ikke mer.

Det du sier, er at jeg skal tåle slike ting jeg nettopp henviste til, mens andre kan skrive hva de vil?

Ja der har vi vært mye bedre enn dem.

Ligamessig, siden sist vi vant ligaen, har de vunnet den 4 ganger.

Og kan jo også nevne at et typisk trekk for folk som driver med mobbing, er at når de får en reaksjon, så bruker de den reaksjonen for på sin måte å mobbe videre!

For den eneste grunen for at du nevner dette, er jo at du prøver å drite meg ut, og det er mobbing, hva slags glede du finner i det, skjønner jeg ikke!

Og siden 1900 har vi vunnet ligaen 19 ganger. Poenget mitt er at når du bruker det tidsperspektivet du gjør så er det åpenbart at du har en agenda og ikke baserer påstandene dine på analyse.

Du mener 18.

Har ingen annen agenda enn at Liverpool ikke har vunnet ligaen siden 1990, og siden da er vi pokalmessig sunket til det 4de beste laget i England, United, Chelsea og Arsenal har tatt flere trofeer enn oss i perioden 1990/91 - 2016/17.

For meg er hovedspørsmålet hvorfor har ikke Liverpool vunnet ligaen på 27 år?

En av tingene for å skjønne det er jo å ta år for år og finne it hva som har skjedd fra og med sesongen 1990/91 til 2016/17.

Noe er galt et sted, og feil ting er gjort siden vi står her etter 27 år med null liga trofeer, i perioden 1990/91-2016/17, og er redd dette vil vare i mange år.

Sist sesong var vi nærmere enn noen av de du nevner. Det er sånt som må gi håp - og tro. Å komme foran Arsenal og Manchester United er jo bedre enn å være bak dem, ikke sant? La oss starte med det og se om vi fortsetter å gjøre det bra. Jeg tror jo at dersom vi holder oss foran Manchester United over tid, vinner vi noe.

Ja, og noen arbeider med det. La oss se hvordan det går!

At ting gjøres bedre nå enn før, tror jeg og det er bra.

Bascombe melder at både Henderson og Mane er friskmeldt til preseason! Bra!! Nå må de bare holde seg skadefrie fremover!

Du tror ikke du og @cylon ville ‘misbrukt’ en slik knapp?

Dere har jo vært villige til å blokkere meg, og det er vel noe stort vrøvl? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Da er mitt svar at vi er på vei.

Hvorfor ødelegge denne framgangen, vi nå nyter?

Det blir jo helt feil. Nå trenger Klopp tid til å bygge laget sitt.

Sett det i denne kontekst, og du bommer grovt med dine dommedagsprofetier.

Å drite deg ut er ikke mobbing! Kan du ikke snart sette deg inn i hva mobbing betyr?

Når du drites ut, etter å ha fortjent det så inderlig, så er det noe som ikke skal slettes og flyttes, men henges opp i glass og ramme.

NEI NEI, nei det er IKKE mobbing.

Dette innlegget gikk over streken,- vurder å moderer det, @leakless - dumt å bli utestengt for slikt:)

Hadde ikke blokkert deg. Du og jeg er sterkt uenig om en spiller, men mye enig om resten. I tillegg går det an å ha en meningsutveksling med deg.
Vil heller ikke kalle det for misbruk, men en nyttig funksjon for å unngå å skape unødig støy her inne.

Har jeg sagt det tidligere? Kan jeg ikke huske, men det kan jo hende i den verste Lucas-perioden. Nå har vi jo blitt enige om hvor nyttig det er å ha han som et alternativ, jfr. din resignering ang. å beholde Lucas neste år :wink:

Det skal veldig, veldig, veldig mye til for at en bruker er så plagsom at jeg vil blokke vedkommende. Da handler det absolutt ikke om meninger, måter å formulere seg på, om man er i overkant positiv eller negativ. Da handler det om spam, trolling og at det er så ille at det er med på å dra ned gleden over å ha et forum der vi alle har en Liverpoolinteresse felles. Når det for noen er viktigere å holde på med trolling - eller i BESTE fall unyansert vrøvl som repeteres til det kjedsommelige til tross for at påstandene blir motbevist gang på gang - da syns jeg min opplevelse vil bli bedre av en blokkefunksjon. Enten deltar jeg selv på å mate trollet og bruker altfor mye tid på noen som ikke fortjener min tid, eller så ser jeg at andre gjør det.

Vil ikke bli misbrukt. Men brukt i ett tilfelle.

Da kan jeg glede deg med at forumet HAR en blokkeringsfunksjon.

Den er bare litt vanskelig å finne.

Og krever en god dose selvdisiplin.

Den kalles også scrolling.

[quote=“galanito, post:170, topic:2037, full:true”]
At ting gjøres bedre nå enn før, tror jeg og det er bra.
[/Quote]

Jeg har lest alle dine poster, og sett alle dine poenger. Du har gode hensikter til å fremstille dine poenger.

Det eneste jeg har til gode er at du kan bevise dine påstander. Det er ikke skrevet noen seriøse aviser, vi har ingen referater fra møter på styrerommet til FSG, ingen ansatte i LFC og tidligere ansatte har sagt noe.

Det betyr at alt er gjetter og i verst fall konspiratoriske. Det burde selv du forstå.

Mennesker kan generelt tåle en viss nivå negativitet hver eneste dag. LFC supporter er som en hobby for oss. Når vi driver med hobby skal det være spennende, morsomt og til tider tungt.
Hvis negativitet tar overhånd blir det enten oversett eller ignorert. Det betyr ikke at vi ikke har skjønt en drit men vi gidder eller orker ikke å snakke om det og bruke en eneste sekund på slike ting.
Folk reagerer også aggressivt tilbake når folk blir for negativt i form for ironiske eller spydige kommentarer tilbake.

I psykologien sin verden sir man at man må bruke 7-9 ganger så mye posivitet for å oppveie EN negativitet. Så der finnes grenser hvor mye vi takler og kan overkomme. Sånn er det bare. Hvis du merker at folk begynner å komme etter deg har du overskredet deres grense.

Jeg har mer respekt for @Kramer32 for han klarer å variere litt slik tingene ikke tar overhånd i form for bare negativitet.

Jeg håper du lærer debattens edle kunst å veksle mellom å være bastant, ydmyk og stoppe/starte opphetet diskusjoner på rette tidspunkter. Du og @Scouse er alltid velkommen her med deres meninger. Vi alle trenger mangfoldighet men også respekt for andre ikke har det samme mening.