Humortråden

Humor er viktig, så lager en generell humortråd vi kan poste morsomme GIF-er, bilder, look-a-likes, Twitter-feeds, Löw, e.l.

Liverpool sesongtråd 2017/18
Rykter og spekulasjoner
Manchester United
Liverpool sesongtråd 2017/18
Manchester United
Manchester United
Manchester United
Rykter og spekulasjoner
Rykter og spekulasjoner

Elegant :smiley:

Ooops:

Vi vet jo allerede at Mama Sakho er en artig skrue og det blir bare enda klarere når en ser videoen han har laget fra Alcatraz-besøket. Ligger på Liverpoolfc.com :blush:

Vanvittig den lønna Messi skal få nå. Etter å ha forhandlet seg fram til en ny kontrakt så tjener Messi £580 000.

Det vil si at etter skatt så tjener Messi £580 000.

Ser at United nå betaler over £100m for Pogba!

Obs. Jeg trudde dette var Man Utd tråden… Beklager :joy:

Ronaldo ryktes å være ute til Super Cup-finalen mot Sevilla, den plagsomme møllen har enda ikke sluppet taket

Hvorfor ser det ut som at Mahrez er en representant for Unicef, og har akkurat gitt vann til Kante’s landsby?

Haha, akkurat sett hovedgrunnen til hvorfor Arsenal burde signere Lacazette:

Haha, Carragher har ytret sin mening om at Neville har blitt ansatt i Sky Sports igjen:

(FFS = For f*** sake)

Pogbamodellen brer om seg registrerer jeg;

Hvorfor er den trukket tilbake? Den var jo morsom! :grin:

Hmmmm. Et eller annet rart her, jeg så den bare som kode på min skjerm… (?) Derfor jeg tok den bort. Prøver igjen nå. (Nå funker det hos meg, vet ikke hvorfor jeg bare så kode…)

Vi hadde våre SSS-soldater. Uniteds “arme” går i en litt annen retning.

Scroll litt :smile:

Anbefaler denne :joy:. Kan være nyttig for noen familier og par.

Når jeg prøver å forklare til dama hvor viktig det er å få med seg samtlige kamper og ikke bare høydepunkter, og hun sier hun ikke skjønner meningen med det…

Dårlig humor. Noen av dere eller?