Humortråden

Skulle Chelseaprosjektet feile kan det se ut som Conte kan falle tilbake på en karriere som hovedskurk i en B-film iallfall…

Må bare nevne det; la inn Carl Johan, fra start til mål, i min daglige treningsøkt igår ettermiddag. I Liverpool drakt selvfølgelig. Helt nydelig. Noen som så meg?

Kjørte av til Torsken på Senja for å se nok en gammel kirke. Men ble raskt overrumplet da jeg kom over dette. Takk Torsken. Jeg så aldri kirken deres, men dro derfra med en tanke om at folket på Senja har et håp i hjertet.

Denne var fin😄

Kommer meg ikke over dette bildet. Det er så mye som er så feil med det. For en duo!

Legendarisk bilde som har blitt redigert i hytt og vær i etterkant.

Språk og sånt

Jon “Thumbs up” Flanagan må vel ha satt en liten rekord i antall kleine “tommel opp”-bilder det foregående døgnet?

Du trodde kanskje det stoppet her? Neida, nok å ta av tidligere også:

Nå har han til og med klart å gro ut en ekstra arm bare for å gi tommel opp.

Hahaha noen som har kost seg litt ekstra i sommer! I city hadde han vært ute av varmen for lengst, med pep’s vektregime!

Jeg vet om en fyr med noen bra slankepiller…

Fant ingen annen tråd hvor det her hører hjemme…

Her kunne både VD og Keita vært finansiert :joy:

The Huddersfield Town Examiner sitt valg av Klopp-bilde gjør at hele overskriften bare virker som en latterlig spøk fra Klopp sin side…

Huddersfield Town Wembley hero Danny Ward in contention for Liverpool FC starting spot

Real Madrid sitt nye stjerneskudd viser hva fansen kan vente seg:

Rooney presenteres:

https://twitter.com/WijnaldumLFC/status/888920151390867457

Flere som er røde =)

Vi vet jo også at Klopp er glad i å ta spillerne med på sykkeltur, som på La Manga. Ingen grunn til å stå over i Hong Kong heller.

Vi må også huske at det er viktig å beskytte fotballskoene best mulig, men ikke kom her og si at regn burde stoppe Firmino & co