Humortråden

20 posts were merged into an existing topic: Manchester United

God jul alle sammen.

Everton, ass :rofl::rofl::rofl::rofl:

Ja, jeg vet de er over oss, men morsom likevel😂

Dødsmorsom!!
Men du? Det er ikke lenge de er foran oss på tabellen, venn deg til tanken :+1:

Min nærmeste nabo er en relativt stor moske. I det jeg hørte vill jubel derfra kom jeg på at det var fotballkamp i kveld. Jeg fant vglive og fikk bekreftet at jubelen nok en gang passet med et mål. I dag var det tydeligvis flest Arsenalsupportere til stede.

Hva er egentlig best her? Høyden på ballen? Keepers feiring? Keepers sprint tilbake?

spoiler alert

Ballens vei inn i mål?

Haha, Rooney prøver å ta en såkalt “banter” på direkte-TV i post-match intervjuet etter kampen i går, rettet mot Carra:

“I’ve seen when you were in your casual gear. I have to say JT was looking OK but Carra your top was horrendous!”

Den som ender opp med å få seg en på trynet er Rooney, da Carra svarer lynraskt:

"… a bit like your hairline"

Legende!

Link: https://twitter.com/Al_Mac8/status/942882804181979136

Fra kveldens kamp.

Jeg så det ikke, men det der burde vel nesten vært straffe?
Ser nå at det er West Ham keeperen, så trekker tilbake det🤣

“Because I don’t behave as a clown on the touchline, it means that I lost my passion,” said Mourinho.

"I prefer to behave the way I am doing it, much more mature, better for my team and myself, I don’t think you have to behave like a crazy guy on the touchline to have that passion.

:thinking:

Sier litt om miljøet på Old Trafford.

Jeg sjekka opp ei dame i går. Nå har jeg Woodburn.

Må ha det litt moro i disse triste tider:

Philippe Coutinho is sold for £145m and Liverpool are linked with Thomas Lemar and Riyad Mahrez. This can only mean one thing…

Welcome to Anfield, Nathan Redmond!

Hadde Rodgers vært sjef så…

Dette hører kanskje ikke til her, men synes denne kranglingen mellom disse to ungene er en smule barnslig og komisk.