Humortråden

Himmel og hav. Jepp, jeg hopper av denne «diskusjonen».

Kanskje du heller kan utdype eksakt hva du reagerer på, @jano1968?

For meg var bildet klinkende klart og veldig beskrivende, og din reaksjon står igjen som et knakende godt eksempel på akkurat det bildet formidler. Misforstod du kanskje bildet?

Det er godt at denne diskusjonen foregår i humortråden, da har den definitivt kommet i rett tråd.:laughing:

Hva har det at noen er moderator med at de har en mening egentlig? Skal det være slik at mods ikke skal ha egne meninger?

En trigger warning og Microaggression som blir praktiskert på flere universiteter i USA er at du ikke har lov til si: «Where are you from», fordi du insinuerer vedkommende ikke er herfra​:joy::joy::joy::joy: humor

Vi lever i en særdeles syk og sprø verden.

Fra artikkelen: bærer på traumer som kan blusse opp (trigges) i møte med sterke ord, bilder og kontroversielle meninger…

Enkelte mennesker tåler ikke stort for tiden:laughing:

Tro om ikke Trump burde få en tattovering i pannen hvor det står Trigger Warning

Trigger Warning: kan oppfattes støtende, så hvis du er en sart sjel, la være å se i stedet for å sutre her eller på pm til meg etterpå.

Jeg kom til å tenke på krenkefesten henvist til over her når jeg så intervjuet Klopp gjorde med amerikansk TV etter City-kampen. Etter at Klopp gjør dødssynden å si “What the fuck”, ber programlederen med dyp og alvorlig stemme om unnskyldningen til hele det amerikanske folk og deres sarte ører.

Ryktes at Mkhitaryan er på vei til Arsenal fordi han er lei av å sitte i bussen.

Rulleskøyte-nutmeg