Humortråden

Klassiker. Fantastisk

Artig sitat fra Leroy Sane…:grinning:

“If Manchester City won the quadruple and Germany won the World Cup I’d retire at 22. One season and four titles with City followed by the World Cup, that would be enough.” - Leroy Sane

:smile: Sanchez sagaen i et nøtteskall:

Litt selvironi får en ha😊

Siden det skjedde med young passer den i humortråden

Haha!

Må være en av tidenes humor-tweet
:joy::joy::joy::joy:

Mario savner visst huset sitt :smiley:

Flere kritiserer Emre Can for å være noe avskrudd i går. Det hele toppet seg da Can ble observert mens han prøvde å sveve-meditere.

Alt dette kan jo være sant samtidig, i det minste :slight_smile:

Med trykk på kan :slight_smile:

Hadde vært forfriskende om en spiller noen gang ga det ærlige intervjuet etter en overgang: “Jeg har egentlig ikke noe spesielt forhold til denne klubben. Jeg kan tenke meg en del andre jeg heller ville spilt i for å være ærlig, men ingen av dem la inn noe bud. Min forrige klubb syntes det var en god ide å selge meg til dere for den prisen dere tilbød så da får jeg bare gjøre det beste ut av det her. Dessuten tilbød dere høyere lønn og det er en viktig faktor for meg.”

Fansen hadde kanskje ikke blitt så imponert

Folk hadde det mye moro på Aaron Lennon sin bekostning da han så noe… misfornøyd ut da han ble presentert som Everton-spiller. Det lyste ikke akkurat “dette er drømmeovergangen min”…

image

Jeg antar at dette er noe han har fått hørt endel, for han må jo ha gått bevisst inn for å endre dette i Burnley? Kontrasten er enorm, på grensen til påtatt!

image

Alexis Sanchez and Henrikh Mkhitaryan both looking thrilled about their swap between Arsenal and Man United.

Haha, når man ser de to og tenker på Sanchez og Mkhitaryan så er det utrolige likheter!

10526067_837506659614678_4431975472498205519_n