Humortråden

Hva tenker han nå, når han ser det som skjer?

I en verden der Championsship-klubben Wolves kan by £34 millioner for en spiller så tenker jeg at det henger så sammen med den totale utviklingen at det er naturlig. Selvfølgelig skal en av verdens største klubber, og mest suksessfulle de siste 25 årene, kunne bruke mye.

Historietime under united kampen :joy: Når skjedde dette under en Liverpool kamp?? :laughing:

Historie er jo mye mer interessant enn en Man Utd kamp. Kudos til VG der. Som du ser at kampreferatet er det ingen avslutninger på mål etter 30 min. Ingen av lagene har sågar hatt ballen.

Fellaini og Ibrahimovich skal visstnok ha fått et barn.

Mine damer og herrer: Zlatan Ibrafellainivich

Så langtidsskadenskaden til Zlatan var FAKE med andre ord, han var gravid med Fellaini?

Hehehe, må nå si at denne var egentlig ganske morsom:

Apestreker.

Ein gif frå ein svært morsom serie :+1:

«Okey folkens, jeg gir opp… Hva står det egentlig på skjorta mi?»

Hvorfor får jeg ikke lastet opp bilder?

Jeg må gå inn via nettleser om jeg skal gjøre det fra iPhone. Går ikke gjennom appen

Tusen takk

Dassen min i gamle leiligheten :grimacing: De fleste av kompisene mine heier på manu. Deilig når jeg hadde vorse hos meg :innocent::innocent:

Var en fyr på facebook som skulle selge en United drakt som var for liten for han. Jeg bydde 100 kroner og sa jeg trengte en ny dørmatte.
Han nektet å selge til meg…

Var på andys og så match. Så var det en serbisk jente som heia på manu og hadde vidic drakt. Hun slang så mye dritt om torres og sang at han var transe ogsånt. Jeg stjal drakta hennes og brukte den som dørmatte :innocent: ( hun hadde tatt den av )