Humortråden

Pass deg Luis!!!

Trur joggu Messi må passe seg selv også…på den annen side…hvor stor er egentlig en hund som er større en Messi😉

Suarez vil nok klare bite fra seg i en dogfight.

Er nødt til å dele denne. Årets beste overskrift og nyhetssak har allerede dukket opp. Fotballrelevansen er upåklagelig.

Hehe. Uten tvil den beste hittil i humortråden.

Nye logoen til Juventus hører vell til her, hva er det klubben driver med??

Jøss. Er dette offisielt?

Tenker den står fint til drakta, det faktum at Juve begynner med J og at de er et utrolig kjedelig lag i en utrolig kjedelig liga.

Ser ut som noe en aldrende frue kunne tenkt å få brodert på sin slåbrokk.
Slik sett ikke helt feil for «the old lady».

https://www.youtube.com/watch?v=KVTyCFG7DLA reaksjonen til Carra i starten er hysterisk morsom:)

Ohhhh. Carra koser seg… Neville ditto … big NOT.

Passer kanskje best i humortråden :

Forholdsvis enkle greier men… Ser på Top Gear hvor gutta endevender en AMG, og faller totalt i hysteri om egenskapene. Så er det en reklamenutt.

Der kommer klopp hompende i en Opel i SUV klassen, og er sjeleglad for lyskvaliteten på kjerra. Han flekker hele underbittet og er strålende fornøyd.

Jeg klarer ikke annet enn å glise, og i overført betydning er dette faktisk akkurat hvordan verden funker!

Lagbyggeren Pingpong-Klopp har vinnerinstinktet på rett plass. Hvordan går det an å mislike den fyren der??

Nå venter vi bare på en PL manager pingpong-double turnering, med superparet Mourinho/Pulis vs. Klopp/og …nah, bare han.
Klopp løper selvfølgelig gutta i stykker, og de fleste av de høye ballene fra superparet går på tribunen. Det som kommer av nedfallsfrukt blir effektivt spilt i lengderetning av vår Opelmann med øyeblikkelig uttelling.

Har noen sett lignende fra noen annen av dagens managere? Hvordan funker Mourinho på sånt…?

Det illustrerer innstilling til livet generelt ganske så bra :slight_smile:

Han må virkelig øve på kutt :slight_smile:

Southamptons supporterleder om Sakho… Dette er vel humor?

“Den siste tiden har det svirret rykter om at Claude Puel og Southampton ønsker seg Mamadou Sakho som Fonte-erstatter.
– Det er delte meninger rundt det. Jeg tror han kunne vært en grei signering, men er ikke sikker på om han er bedre enn Maya Yoshida som spiller nå”.

Hvordan vi fremstår om dagen…

Liverpool F.C. og FSG

Bare jeg som tenker på scenen hvor Ace Ventura skal ut av flodhesten når jeg ser dette bildet?