Humortråden

Julius Bieber.

Alex Rosèn som speaker. Hans-Erik Dyvik Husby får ansvar for klubbens ernæringsprogram. Vebjørn Sand lager statue av Matta (Matta gliser fra øret til øret med fem makreller i hver hånd og fotball på hodet). Idar Vollvik tar over som sjef for finansene. Og overraskelsen Mia Gundersen leder transferkomitten. Kan bli bra dette. Aksel Braanen Sterri tar seg selvsagt av klubbens lag for de med utviklingsforstyrrelser - Makrellguttane.

Endelig godt at hesten var med, ellers ville det jo vært noe narsissistisk kanskje…

Merker jeg er litt spent på konteksten her også. Har han ridd? Skal han ut å ri? Hvor er sadelen? Den type ting.

Det jeg lurer på er hvordan du fant det bildet…

Forresten, trenger ikke å vite det…

Privat…

Fy søren for en hingst. Har nok ridd endel timer for å si det slik.

Kul hest, forresten.

Er det Jan Thomas?

52 år gamle Jan Thomas, ja.

Må oppdatere meg mer på Se og Hør, for det klarer jeg ikke å se selv med fasit

Kvalmt! Full av botox og annen dritt…

Noen andre som er bekymret for den hesten?

CaliguJan Thomas?

Egentlig ikke.

Hester blir satt til ulønnet tvangsarbeid. Er det en løpshest kan det godt hende den dopes ufrivillig. Det hender hester utsettes for fysisk misbruk. Når eieren er lei av hesten, eller ikke ser nytteverdi i den lengre, tar han livet av den. Restene av det stakkars legemet dens ender opp som pølse eller lim.

Om Jan Thomas finner på å gi et litt fysisk uttrykk for sin kjærlighet til hesten, kan det godt hende hesten setter pris på det. Dette vet i så fall bare hesten selv - who are we to judge?

Kjærlighet, uansett form, er vel aldri verre enn å bli spist, eller konvertert til lim?

Til opplysning: Veddeløpshester skal ikke brukes til menneskemat. De får mange tilskudd/medisiner+div.sprøyter pga skader etc. Disse medisinene kan være skadelig for mennesker.

Er det et slag ? :thinking: Og slår han eventuelt som en kjerring ?!? :thinking:

Hehehehe

Til glede for enkelte forumdeltakere: en helt gratis artikkel!